تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805546702




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان آماده جذب سرمايه گذاري در عرصه هاي مختلف است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ فروردين ۱۳۹۳ (۱۰:۲۸ق.ظ)
استاندار کرمانشاه: استان آماده جذب سرمايه گذاري در عرصه هاي مختلف است استاندار کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در عرصه هاي مختلف آماده جذب سرمايه گذاري براي سرمايه گذاران داخلي و خارجي است.
به گزارش خبرگزاري موج، ابراهيم رضايي بابادي در جلسه ستاد جذب سرمايه گذاري استان که با حضور مديران شرکت دورش آلمان و همچنين جمعي از مديران ذيربط استان در بخش هاي کشاورزي، صنعت و گردشگري و تجارت در محل استانداري برگزار شد افزود: استان کرمانشاه بهترين شرايط و زيرساخت هاي لازم را براي موضوع سرمايه گذاري دارا مي باشد.
وي اظهار داشت: استان کرمانشاه با توجه به شرايط و ظرفيت هاي خاص خود و همچنين موقعيت جغرافيايي و نزديکي با کشور عراق مي تواند محل مناسبي براي سرمايه گذاري در بخش ها و عرصه هاي مختلف باشد.
وي با بيان اينکه خوشبختانه امنيت و همچنين زيرساخت هاي خوبي در استان براي امر سرمايه گذاري وجود دارد گفت: سرمايه گذاري در بخش هاي صنعتي، کشاورزي، گردشگري و خدمات اين استان علاوه بر اينکه منجر به رشد و شکوفايي منطقه را به دنبال دارد براي سرمايه گذاران نيز به صرفه و توجيه مناسب اقتصادي خواهد بود.
استاندار کرمانشاه با اشاره به نقش بسيار مهم و تاثيرگذار استان در صادرات به کشور عراق گفت: اين استان مرز طولاني با کشور عراق دارد لذا هر گونه سرمايه گذاري در استان براي سرمايه گذاران و صدور کالا به اين کشور منافع خوبي را به دنبال خواهد داشت.
رضايي بابادي تصريح کرد: استان کرمانشاه آمادگي لازم را براي جذب سرمايه گذاري توسط سرمايه گذاران داخلي و خارجي را دارا مي باشد و با جديت بسترهاي مناسب را به منظور تحقق اين موضوع فراهم آورده است.
وي بيان داشت: تمام جنبه ها و مسيرهاي لازم براي سرمايه گذاري در استان براي مديران مشخص شده است لذا هر مدير و مسولي در کرمانشاه براي سرمايه گذاري حمايت و پشتيباني مناسب را به عمل خواهد آورد.
همچنين در اين جلسه مدير شرکت دورش آلمان که بحث مشاوره‘ مهندسي و سرمايه گذاري را دنبال مي کند گفت: خوشبختانه فضاي مناسب در ايران براي سرمايه گذاري فراهم شده است و ما از اين موضوع استقبال مي کنيم.
وي افزود: همچنين از هماهنگي هاي مديريت ارشد استان کرمانشاه براي حضور مديران اين شرکت در کرمانشاه تشکر مي کنيم و ما اين پتانسيل ها و ظرفيت هاي مناسب استان کرمانشاه را به سمع سرمايه گذاران آلماني خواهيم رساند.
وي گفت: استان کرمانشاه داراي ظرفيت هاي خوبي براي سرمايه گذاري است که مي تواند نظر مساعد سرمايه گذاران را به دنبال داشته باشد.
در اين جلسه که جمعي از مديران استان حضور داشتند‘ هر کدام به تفصيل در خصوص حوزه هاي کاري خود به ارائه گزارش در خصوص ظرفيت هاي بالقوه استان براي جذب سرمايه گذاري پرداختند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن