تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820469851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خیرین فارس سه هزار میلیارد ریال درعرصه سلامت سرمایه گذاری کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خیرین فارس سه هزار میلیارد ریال درعرصه سلامت سرمایه گذاری کردند شیراز - ایرنا - مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس گفت:خیرین این استان دریک دهه اخیر(سال 82 تا 92 )سه هزار میلیارد ریال درعرصه سلامت سرمایه گذاری کردند.


علی اکبر رامجردی ، چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا بیان داشت: سال گذشته 272 میلیارد ریال ازسوی خیرین به بخش سلامت فارس داده شد که 250 میلیارد ریال آن متعلق به شیراز است.
وی ادامه داد: همچنین خیرین فارس 224 میلیارد ریال در سال 91 و در سال 90 نیز 196 میلیارد ریال در بخش سلامت این استان سرمایه گذاری کردند.
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس اضافه کرد:پارسال نیز 42 تفاهم نامه با خیرین فارس منعقد شد که 29 مورد آن متعلق به شیراز و 13 مورد به شهرستان های این استان تعلق دارد.
رامجردی بیان کرد:همچنین خیرین این استان پارسال 110 میلیارد ریال درمراکز درمانی ، شش میلیارد ریال درمراکز بهداشتی، 43 میلیارد ریال دربخش آموزش پزشکی ، و 53 میلیارد ریال درسایر زمینه های سلامت هزینه کردند.
وی گفت: مجمع خیرین تامین سلامت فارس با همت خیرین بالاترین آمار خدمات رسانی در کشور را به خود اختصاص داده است به گونه ای که مجموع کمک های چندین استان مطرح کشور به حد آن نمی رسد.
مجمع خیرین تامین سلامت فارس در سال 82 در این استان فعالیت خود را آغاز کرد و با کمک بیش از پنج هزار خیر فارسی تا کنون خدمات ماندگاری دراین منطقه ارائه کرده است.ک/3
680 /679
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




27/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن