تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820301090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قيمت خودرو يك‌سال افزايش نيابد آسمان به زمين نمي‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قيمت خودرو يك‌سال افزايش نيابد آسمان به زمين نمي‌رسد
نادر قاضي‌پور گفت: اگر يك سال قيمت خودرو افزايش نداشته باشد، آسمان به زمين نمي‌رسد.


جوان‌آنلاين: نادر قاضي‌پور، عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين» با اشاره به افزايش قيمت خودرو اظهار داشت: در حال حاضر موضوع قيمت خودرو رقابتي نيست و بلكه كاملا انحصاري است. چون تعرفه‌ها پايين است و هر كسي نمي‌تواند خودرو توليد كند و سايپا و ايران خودرو  به صورت انحصاري خودرو توليد مي‌كنند.


قاضي‌پور افزود: هر جا كه خودرو انحصاري توليد شود قيمت‌گذاري با شوراي رقابت است. شوراي رقابت هم يك شوراي فرا قوه‌اي است كه قوه قضائي، قوه مقننه، قوه مجريه و بخش خصوص در آن نقش دارند.


عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس ادامه داد: از نظر نمايندگان مجلس افزايش قيمت خودرو بدون تصميم‌گيري شوراي رقابت خلاف است و حتي دخالت دولت هم در امر قيمت‌گذاري خلاف قانون محسوب مي‌شود. لذا بايد سريعا دكتر شيوا، رئيس شوراي رقابت در اين خصوص تصميم‌گيري و وضعيت قيمت خودرو را در سال جاري تعيين كند.


قاضي‌پور در پايان با بيان اينكه دولت دستور افزايش قيمت سيمان را داده است، تاكيد كرد: در حال حاضر قيمت سيمان افزايش پيدا كرده اما ما نبايد در صنعت خودرو افزايش قيمت داشته باشيم چرا كه به هر جهت خودروسازي به اندازه كافي سود دارد و اگر يك سال قيمت خودرو افزايش نداشته باشد، آسمان به زمين نمي‌رسد. 


منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: 30 فروردين 1393 - 08:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن