تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815304954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

این صدای اعتراض کرجی‌ها برای نجات باغ سیب است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: این صدای اعتراض کرجی‌ها برای نجات باغ سیب است جامعه > محیط زیست - مردم کرج برای دومین بار مقابل باغ سیب مهرشهر کرج تجمع کردند و خواستار رسیدگی فوری به وضعیت باغ و برخورد قانون با متخلفان قطع 2000 اصله درخت شدند.
تجمع در اعتراض به تخریب باغ سیب در کرج مردم کرج برای دومین بار مقابل باغ سیب مهر شهر کرج تجمع کردند و خواستار رسیدگی فوری به وضعیت باغ و برخورد قانون با متخلفان قطع 2000 اصله درخت شدند.


تجمع در اعتراض به تخریب باغ سیب در کرج مردم زیادی ظهر روز 29 فروردین رو به روی باغ مهر شهر کرج تجمع کردند و حفظ و احیای این باغ را از مسئولان شهر خواستار شدند.


تجمع در اعتراض به تخریب باغ سیب در کرج عباس زارع مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج در میان مردم که به قطع درختان اعتراض داشتند حاضر شد و گفت: خواسته شما به حق است و مسئولین مربوطه در حال پیگیری های قضایی این مسئله هستند.


تجمع در اعتراض به تخریب باغ سیب در کرج بهنام محمودی عضو شورای اسلامی کرج نیز در حاشیه این مراسم گفت: خواسته مردم برای حفظ باغ سیب مهر شهر کرج خواسته ای منطقی است که توسط مسئولین شهر در حال رسیدگی است.


تجمع در اعتراض به تخریب باغ سیب در کرج تجمع در اعتراض به تخریب باغ سیب در کرج


تجمع در اعتراض به تخریب باغ سیب در کرج عضو شورای اسلامی کرج بیان کرد: عدم رسیدگی مالکین این باغ به وضعیت درختان می تواند یک معضل بزرگ زیست محیطی را به وجود آورد.


تجمع در اعتراض به تخریب باغ سیب در کرج تجمع اعتراضی کرجی‌ها در واکنش به تخریب باغ سیب کرج




      عکس‌ها: مهر 47234



جمعه 29 فروردین 1393 - 20:19:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 207]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن