تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821065718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیروهای ارتشی و مسلح پیام آوران امنیت و آسایش کشور هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نیروهای ارتشی و مسلح پیام آوران امنیت و آسایش کشور هستند یزد- ایرنا - امام جمعه موقت تفت گفت: نیروهای مسلح اعم از ارتشی، سپاهی، بسیجی و نیروی انتظامی پیام آوران امنیت و آسایش امت اسلامی و زینت هر کشوری هستند .


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سورمه چشم در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر تفت با تبریک فرارسیدن روز ارتش به همه نیروهای مسلح و ارتشی کشور جمهوری اسلامی گفت: نیروهای مسلح مایه آرامش دل امت اسلامی و پشتوانه محکم نظام اسلامی هستند .
وی به خدمات ارزشمند نیروهای مسلح اشاره کرد و افزود: دشمن،دشمن این امنیت و آسایش ماست و نیروهای مسلح پاسدار این دو مهم بوده و نمی گذارند نقشه های دشمن درست از آب در آید .
خطیب موقت جمعه تفت از نیروهای مسلح شهرستان نیز که برای برقراری امنیت و انضباط اجتماعی تلاش می نمایند تشکر و از مردم خواست تا آنها را همیشه همراهی و یاری نمایند .
سورمه چشم، میلاد باسعادت دخت پیامبر گرامی اسلام حضرت زهرا(س) را نیز تبریک گفته و با تاکید بر اینکه مجالس شادی بدون گناه و معصیت و در خور شان و مقام ائمه برگزار شود، همه را بر الگوپذیری از سبک زندگی آن بانوی دو عالم سفارش کرد .
وی با یادآوری مقام و منزلت حضرت زهرا(س)نزد خدا گفت: رضایت و خشم خداوند وابسته به رضا و خشنودی صدیقه کبری(س) است و ما باید از این بانوی دوعالم درسهای زیادی را یاد گرفته و در زندگی های خود به کاربندیم تا از تلاطمات زندگی در امان باشیم.
قدردانی از امام جمعه سابق و گرامی داشت ورود امام جمعه جدید و پیگیری طرحها و برنامه های نیمه تمام حجت الاسلام مدیح از سوی حجت الاسلام غفوری از دیگر موارد مورد بحث امام جمعه موقت تفت بود.ک/2
7547/1968
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




29/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن