تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821173518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتدار ملی یک کشور، هویت آن را حفظ می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه شهر روداب سبزوار: اقتدار ملی یک کشور، هویت آن را حفظ می کند سبزوار- ایرنا- امام جمعه شهر روداب سبزوار گفت :اقتدار ملی برای حفظ کننده هویت یک کشور است.


به گزارش ایرنا، حجت السلام اسماعیل کیانی مقدم در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر روداب سبزوار در سخنانی روز ارتش و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشت .
وی اظهار کرد: اقتدار حافظ هویت ،مایه عزت و وسیله رسیدن به آرمان ها است و تمام تلاش دشمن در جهت نابود کردن اقتدارملی کشورها می باشد.
وی افزود: در مقابل زیاده خواهی دشمنان باید ایستاد و نباید تسلیم و عقب نشینی کرد بلکه باید اقتدار ملی را افزایش داد.
امام جمعه روداب با بیان اینکه اقتدار ملی فقط به معنای اقتدار نظامی نیست ، گفت : باید اقتدار علمی و اقتدار اقتصادی بدست آورد و قدرت اخلاقی ،اجتماعی و معنوی خود را بالا ببریم .
وی با اشاره به اینکه کسب اقتدار همه جانبه راه مقابله با زیاده خواهی دشمن است ، اظهار داشت : اگر ملت ما می خواهد درمقابل تهدیدها بایستد نیروهای مسلح در بخش های مختلف باید روز به روز خود را تقویت کنند.
امام جمعه روداب به کارنامه درخشان سپاه و ارتش اشاره کرد و افزود: وقتی با ایمان و عقیده وارد میدان شده و یک مدیریت جهادی داشته باشیم مسلما پیروز خواهیم شد.
وی اظهارداشت: دشمنان کشور ما بدانند که ما ذره ای از استقلال کشور، اقتدار ملی و عزتمان کوتاه نخواهیم آمد.
امام جمعه روداب همچنین خواستار تحقق نامگذاری سال 93 شد و گفت :امسال باید در مسائل فرهنگی ،انقلاب ایجاد شود و در این زمینه باید از آموزش و پرورش و دانشگاهها شروع کنیم.
وی گفت : توقع ما از مراکز علمی کشور این است که اگر احیانا یک جوان کم اعتقاد وارد دانشگاه شد بعد از فارغ التحصیل شدن عمیقا متدین و دارای تعهد دینی و اخلاق اسلامی باشد.
7499/659
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




29/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن