تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821208765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افراد متمول با انصراف از یارانه دولت را درآبادانی کشوریاری دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه خمین: افراد متمول با انصراف از یارانه دولت را درآبادانی کشوریاری دهند خمین - ایرنا - امام جمعه خمین گفت: افراد متمول با انصراف از ثبت نام یارانه نقدی، این فرصت را به اقشار ضعیف دهند تا به یارانه دسترسی داشته و دولت با مبالغی که از این بخش به دست می آورد برای عمران وآبادانی کشور هزینه کند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلامˈ سیدعلی حسینیˈ روز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان خمین افزود: دریافت یارانه برای کسانی است که در مخارج زندگی با کمبود مواجه هستند، پس حق دارند آن را دریافت کنند هرچند مبلغ آن زیاد نیست اما برای این دسته افراد رفع نیاز می کند.
وی اظهار داشت: مراجع عظام نیز تاکید کردند افرادی که تمکن مالی دارند از دریافت یارانه انصراف دهند.
حسینی در ادامه گفت:مردم با حمایت از تیم مذاکره کننده برنامه هسته ای از آنان می خواهند به دشمنان در انجام روند مذاکرات اعتماد نکنند.
خطیب جمعه خمین افزود: اگر تصور می شود دشمن با لبخند، از اقدامات خصمانه علیه ملت ایران پشیمان می شود اینگونه نیست و آنان دشمن عزت، شرف، استقلال و پیشرفت ایران اسلامی هستند و برای رسیدن به اهداف شوم خود از هر راهی استفاده می کنند.
حسینی افزود: برای استکبار جهانی که دشمن دیرینه اسلام است، صلح و جنگ برابر است و لبخند و فحش و مرگ برآمریکا فرقی نمی کند وبا چراغ سبز نشان دادن به دشمنان، آنها گستاخ تر می شوند و مواضع خصمانه علیه ایران اسلامی اعمال می کند.
وی، به مصوبه اتحادیه اروپا برضد ایران اشاره کرد و گفت: آنان از ما می خواهند همجنس بازی و انتخابات استاندارد برگزار کنیم و با مسدود کردن برخی حساب های بانکی و تحریم سفرها خارجی قصد دارند به ملت و دولت ما فشار وارد کنند.
حسینی در خطبه ها به سالروز میلاد دخت نبی مکرم اسلام و امام خمینی (ره) ، سالروز ارتش و تاسیس سپاه پاسداران نیز اشاره کرد.ک/2
2482/555
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




29/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن