تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821127240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افراد متمول با انصراف از دریافت یارانه نقدی دولت را یاری کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امامان جمعه شیعه وسنی خاش: افراد متمول با انصراف از دریافت یارانه نقدی دولت را یاری کنند خاش، زاهدان- ایرنا- امامان جمعه شیعه و سنی شهرستان خاش عملکرد دولت تدبیر و امید را قابل دفاع، شجاعانه و بر مبنای اجرای عدالت توصیف کرده و از افراد دارای تمکن مالی خواستند با انصراف از دریافت یارانه نقدی، دولت را در خدمت رسانی به نیازمندان و توسعه کشور یاری دهند.


به گزارش ایرنا، امام جمعه شهرستان خاش درخطبه های این هفته نمازجمعه بیان کرد: خوشبختانه در دولت یازدهم مسوولانی کارآمد و مدیر و مدبر زمام امور را در دست گرفته اند که این امر برای نجات کشور از شرایط بحرانی و سخت با روش اعتدال به عنوان یک نیاز مهم محسوب می شود.
حجت الاسلام ˈمحمدحسین میریˈ افزود: اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها با محوریت توجه به محرومان و افراد نیازمند بسیار ارزشمند و ستودنی است.
وی افزود: پرداخت یارانه نقدی صرفا متوجه اقشار آسیب پذیر و نیازمند جامعه می شود.
وی تاکید کرد: تزریق نقدینگی به جامعه تحت عنوان یارانه نقدی بجز کارکردهای مقطعی و زودگذر نه تنها مشکل اساسی از مردم را برطرف نخواهد کرد بلکه با ایجاد تورم، به مشکلات اقتصادی کشور دامن خواهد زد.

** شعار اعتدال و همگرایی دولت تدبیر و امید تحقق یافته است
امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به اینکه شعار اعتدال و همگرایی در دولت تدبیر و امید تحقق یافته است، گفت: مردم و دولت برای پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور همسو و هم جهت هستند.

مولوی ˈمحمدعثمان قلندرزهیˈ درخطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان خاش افزود: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید زمینه خدمت عادلانه و بر محور وحدت و اعتماد به جناحها، اقوام و مذاهب فراهم است.
وی بیان کرد: عملکرد دولت اسلامی ایران در عرصه های داخلی و خارجی براساس منافع اسلام و کشور و حفظ دستاوردهای انقلاب بوده و این عملکرد شجاعانه و قاطعانه درهمه عرصه ها قابل دفاع است.
وی بااشاره به اینکه در اواسط هفته آینده رییس جمهور و اعضاء هیات دولت به سیستان وبلوچستان سفر می کنند، اظهار داشت: دولت یازدهم از حمایت حداکثری و قاطع ملت برخوردار است و این امتیاز بسیار مهم چشمهای کج و قلب های بیمار را دچار ناراحتی فراوان کرده و تاب تحمل وحدت مردم و دولت و عزت و اقتدار کشور را ندارند.
وی تصریح کرد: مردم ایران بویژه شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با شرکت پرشور در انتخابات و حضور شجاعانه درعرصه های مختلف مصالح اسلام و انقلاب را در نظرگرفته اند و با همدلی و وحدت یکپارچه اهداف متعالی کشور را دنبال می کنند.
وی با قدردانی از خدمات دلسوزانه و مجدانه هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: در دولت یازدهم همه دستگاهها مانند استانداری، فرمانداریها، اداره اطلاعات، نیروی انتظامی و غیره درخدمت به مردم عملکردی عادلانه و بر مبنای شعار دولت تدبیر و امید دارند و همین موضوع بسیارمهم دارای ارزش و جایگاهی ممتاز است و جای تقدیر و سپاس دارد.
مولوی ˈمحمدعلی شهنوازیˈ امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت خاش نیز گفت: خدمت به مردم در دولت تدبیر و امید در راستای اجرای عدالت و مهرورزی و رعایت حقوق همه اقشار کشور انجام می شود.
وی افزود: دکتر روحانی رییس جمهوری اسلامی با دیدگاه وسیع و شجاعانه به منزلت و جایگاه کشور اعتبار بخشیده است لذا حمایت از ایشان و دولت امری لازم است.
امامان جمعه شیعه و سنی شهرستان خاش از افراد و اقشار دارای تمکن مالی درخواست کردند با انصراف از دریافت یارانه نقدی برای تامین نیازهای محرومان با دولت همکاری کنند. ک/2
7312 / 653
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




22/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن