تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 17 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814301023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امروز ملت ایران یکی از بارزترین دوران اقتدار نظامی خودرا سپری می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امروز ملت ایران یکی از بارزترین دوران اقتدار نظامی خودرا سپری می کند قزوین - ایرنا - نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ملت ایران یکی از بارزترین دوران اقتدار نظامی و امنیتی خود را سپری می نماید، چرا که ملتی سربلند است که مقتدر و مستقل باشد.


حجت الاسلام سید ˈمحمدحسن ابوترابی فردˈ روز جمعه در آیین رژه نیروهای مسلح قزوین افزود: رهبر معظم انقلاب بیانات راهگشای خود را در آغاز سال جدید و در جوار حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (ع) با واژه قدرت ملی و افزایش اقتدار ملی آغاز کردند، چرا که اراده قطعی نظام مقدس ما دستیابی به بلندترین قله های سربلندی است.
وی ادامه داد: بی شک اقتدار در سایه دانش، پرتو ایمان و در دستیابی به ثروت و نیز برخورداری از امنیت از سوی ملتی که در اوج وحدت و همدلی حرکت کند، به دست خواهد آمد.
حجت الاسلام ابوترابی فرد اظهارداشت: امروز ملتی که از دانش و علم، ثروتی و رفاه عمومی، عدالت مورد رضای قرآن، اجرای احکام الهی و کارآمدی برخوردار نباشد، بی شک اقتدار لازم را نخواهد داشت.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: فرمانده اطلاعات ارتش آمریکا در تحلیل موقعیت نظامی ایران اظهار می دارد که قدرت دفاعی ایران در موقعیتی است که قدرت نظامی ما را در خاورمیانه مهار کرده است.
ابوترابی فرد اضافه کرد: این جمله قابل تامل است چرا که حضور نظامی آمریکا در منطقه و خلیج فارس که برای دفاع نامشروع آمریکا و متحدانش و غارت ثروت ملل اسلامی می باشد، تحت شعاع قدرت ما قرار گرفته و ناکارآمد گشته است.
وی با اشاره به اینکه آن قدرتی که راه را برای خروج ذلت بار آمریکا از عراق فراهم کرد، قدرت نظامی و دفاعی ایران بود، ادامه داد: برای نخستین بار رژیم صهیونیستی در تهاجم گسترده به خاک لبنان در جنگ 33روزه شکست می خورد و این شکست دستاورد اقتدار ایران و قدرت دفاعی و نظامی ملت ایران است.
به گفته نایب رییس مجلس شورای اسلامی، قدرت دفاعی ایران اسلامی در طول دو دهه گذشته باعث شده تا بارها و بارها روسای جمهوری آمریکا اذعان کنند که گزینه نظامی برای حمله به ایران همچنان روی میز است، اما هیچگاه جرات کمترین تعرضی را به خاک ما نداشته و نخواهند داشت.
حجت الاسلام ابوترابی فرد، مهمترین اتفاق روز در صحنه سیاسی دنیا را مذاکرات شش قدرت بزرگ سیاسی، اقتصادی و نظامی جهان با کشور ما دانست و گفت: امروز کشور ما بعنوان یک بازیگر مقتدر سیاسی، تمام معادلات را برهم زده و غرب را ناگزیر به مذاکره با ما ساخته است.
خطیب جمعه قزوین ادامه داد: با تکیه بر ظرفیت اقتدار ملی، قدرت نظامی و سیاسی و زیر سایه نعمت رهبری با اقتدار از منافع ملی خود دفاع کرده و در برابر زیاده خواهی های نظام سلطه ایستاده ایم.
ابوترابی فرد با اشاره به اینکه اکنون قدرت ارتش ما نه تنها در حوزه سخت افزاری بلکه در حوزه نرم افزاری نیز فراتر از حد تصور رفته، گفت: امروز قدرت ارتش ما که از یکسو بر پایه ایمان و اعتقادات دینی و از سوی دیگر مبتنی بر فن آوری های پیشرفته، هواپیماهای بدون سرنشین، موشک های قاره پیما و قدرت راهیابی به فضا است را به قدرتی بین المللی و فرامنطقه ای تبدیل کرده است.
وی اقتدار کشور را برآمده از رهنمودهای رهبری صالح، با ایمان، بصیر و هوشیار و پشتوانه مردمی نظام دانست و افزود: فرماندهان نیروهای مسلح ما امروز از موفق ترین و برجسته ترین کادرهای نظامی هستند که تجارب ارزنده ای را از دوران هشت سال دفاع مقدس دارند.
حجت الاسلام ابوترابی فرد تاکید کرد: تکیه گاه اقتدار دفاعی ما برگرفته از ایمان به خدا و نشات گرفته از تجارب فرماندهان عالم، صالح و متدین دوران دفاع مقدس است و امیدواریم با مدیریت جهادی مدیران دستگاههای اجرایی و دولت در راه اتحاد و شکل گیری اقتصاد مقاومتی و تولیدی با محوریت دانش و مدیریت مصرف صحیح، به قله های کمال دست یابیم.
627/ 614
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




29/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن