تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821198501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارات پوتین در مورد دبیر کل ناتو جنجال آفرید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اظهارات پوتین در مورد دبیر کل ناتو جنجال آفرید مسکو-ایرنا- اظهارات ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه در مورد ˈآندرس فوگ راسموسنˈ دبیر کل ناتو مبنی بر غیرقابل اعتماد بودن وی جنجال آفرین شد.


به گزارش ایرنا، به نقل از ایتارتاس، دبیر کل ناتو روز جمعه از طریق مشاور ویژه خود اظهارات رییس جمهوری روسیه را تکذیب کرد.
پوتین روز پنجشنبه گفته بود که راسموسن در سال 2002 در مقام نخست وزیر دانمارک گفتگوی خود را با وی در یک دیدار خصوصی بدون اجازه وی منتشر کرده بود.
رییس جمهوری روسیه با بیان اینکه چگونه می توانم به راسموسن اعتماد داشته باشم اظهار داشت:راسموسن از من تقاضای دیدار کرد و پذیرفتم و این شخص بدون اجازه من، این گفتگو را رسانه ای کرد.
وی افزود:برای من این اقدام وی باورنکردنی بود. واقعا احمقانه بود.لااقل او می توانست از قبل به من اطلاع دهد.
پوتین گفت:پس از این حادثه چگونه می توان به چنین فردی اعتماد کرد.
دبیرکل ناتو به این اظهارات رییس جمهوری روسیه واکنش نشان داد و یوناس تورپ مشاور ویژه وی اظهارات پوتین را تکذیب کرد و گفت: این اتهام به راسموسن بی اساس است.
در همین حال به گزارش کانال دوم تلویزیون دولتی روسیه ، خبرنگار خبرگزاری دانمارکی ˈریتساوس بوروˈ که برنامه دیدار راسموسن و پوتین را در سال 2002 ضبط کرده بود، اعلام کرد که راسموسن نخست وزیر وقت دانمارک در هنگام دیدار با پوتین ضبط صوت خبرنگاری به همراه داشت و همه صحبت های انجام گرفته در آن دیدار را ضبط کرد.
وی افزود: من خودم این ضبط صوت را در لباس او قرار داده بودم و از ضبط مذاکرات اطلاع داشتم.
روابط روسیه و ناتو به دلیل مساله اوکراین تیره و همکاری های دو طرف متوقف شده است و دبیر کل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی، روسیه را به تهدید نظامی اوکراین متهم کرده است.
اروپام/2242**518**1856
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




29/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن