تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813225259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیروی های مسلح استان لرستان توان دفاعی و اقتدار خود رابه نمایش گذاشتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نیروی های مسلح استان لرستان توان دفاعی و اقتدار خود رابه نمایش گذاشتند خرم آباد - ایرنا - در 29فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح , نظامی و انتظامی استان لرستان با برگزاری رژه پیاده و موتوری اقتداری و توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، یگان های نمونه نیروی مسلح شرکت کننده در مراسم روز ارتش ، با تجهیزات نظامی سنگین و نیمه سنگین و رژه پیاده در مقابل قرآن مجید و تمثال های رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری ،بخشی از توانمندی های خود را در دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی به نمایش درآمد.
در این مراسم ، ارشد نظامی ارتش در لرستان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84پیاده لرستان طی سخنانی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ،همانگونه که ایران را از یوغ استبداد و استکبار بیرون آورد ، آزادی ، استقلال و سر افرازی را نیز برای ارتش جمهوری اسلامی به ارمغان آورد .
ˈامیرسرتیب دوم مهدی مددی ˈ افزود: ابتکار رهبر فرزانه انقلاب ، در تعیین 29فروردین ، سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با روز بزرگداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی ارتش حاکی ار حقایق مهمی است که با تبیین نقش پر افتخار و بی شائبه این نیروی جان بر کف در مجموعه نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران فاش می گردد.
وی اظهار داشت: نقش نیروی زمینی ارتش به عنوان بزرگترین و گسترده ترین نیرو در بین نیروهای مسلح ، در تمام مراحل انقلاب و جنگ تحمیلی از چنان اهمیتی بر خوردار است که بی تردید تعیین کننده غالب پیروزی ها و افتخارآفرینی هایی است که تا همیشه تاریخ این مرز و بوم جاودانه خواهند ماند.
وی گفت : در این راستا در تمام تاریخ هشت ساله جنگ تحمیلی ، هیچ عملیات زمینی یا مشترک کوچک و بزرگ ، محدود یا گسترده را نمی توان یافت که نیروی زمینی ارتش در آن نقش تعیین کننده ای نداشته باشد.
امیر مددی افزود: نقش انکار ناپذیر نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حماسه های ماندگار تاریخ 30ساله انقلاب اسلامی ، با انجام 239 عملیات آفندی به صورت مستقل و یا مشترک با سپاه پاسداران و 71عملیات پدافندی و باتقدیم 45هزار و 659شهید و 170هزار و 695جانباز صبور و 25هزار و 688آزاده سر افراز گواه روشنی بر جانفشانی های فرزندان این مرز وبوم است.
فرمانده قرار گاه عملیاتی لشکر 84پیاده لرستان اضافه کرد: امروز ارتش مقتدر نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری رهبر فرزانه و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای و تحت توجهات ولی عصر توانسته است با اتکال به خدا ، پیشرفت خود را در زمینه های علمی ، نظامی و آموزشی تا حد عالی طی نماید و خود را از هر گونه وابستگی به بیگانه به عنوان یکی از مقتدر ترین نیروی مسلح در منطقه و جهان معرفی کند.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد نیز در این مراسم گفت: 29فروردین یک روز ماندگار و تاریخی در ایران اسلامی است.
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی افزود: امام خمینی (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از ارتش حمایت کردند و از انحلال آن جلو گیری کرد.
وی اظهار داشت: مر دم هرگز دلاوری های ارتش را در سالهای دفاع مقدس و سرکوب ضد انقلاب در غائله کردستان در اوایل انقلاب از یاد نخواهند برد.
استاندار لرستان نیز ضمن قدردانی از تلاش و جانفشانی های ارتش، در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: ارتش جمهوری اسلامی در دوران انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشته است.
هوشنگ بازوند افزود: ارتش جمهوری اسلامی امروزه با بکار گیری افراد مومن و نیرومند و مسلح شدن به علم و تجهیزات پیشرفته ، شهرت جهانی یافته است.
وی گفت: ارتش باید خود را در مقابل تهدیدات نرم افزاری و سخت افزاری حفظ نماید تا همچون گذشته با اقتدار از کیان ایران اسلامی دفاع نماید.
630/506
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




29/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن