تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820267914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکیل کارگروه مشترک معاونت پارلمانی رییس جمهوری و کمیسیون اصل 90


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تشکیل کارگروه مشترک معاونت پارلمانی رییس جمهوری و کمیسیون اصل 90 تهران- ایرنا - معاون پارلمانی رییس جمهوری از تشکیل کارگروه مشترکی با کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با هدف اصلاح قوانین، ساماندهی تذکرات و سوالات و شکایات واصله خبر داد.


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت، حجت الاسلام مجید انصاری افزود: در جلسه ای که هفته گذشته بین معاونت پارلمانی رییس جمهوری با کمیسیون اصل 90 برگزار شد، مقرر شد کارگروه مشترکی برای تعامل هرچه بهتر بین دولت و مجلس و پیگیری موضوعات و عملی کردن توافقات تشکیل شود.
وی افزود: تشکیل کار گروه مشترک بین معاونت امور مجلس دولت و کمیسیون اصل 90 منجر به بهره برداری حداکثری از ظرفیت تعامل مجلس و دولت در رفع مشکل و پیشبرد امور می شود.
معاون پارلمانی رییس جمهوری ادامه داد: در کار گروه مشترک بین معاونت امور مجلس ریاست جمهوری و کمیسیون اصل 90 مجلس موضوعاتی همچون همکاری بیشتر این معاونت با کمیسیون اصل 90 در رابطه با اصلاح قوانین، ساماندهی برخی امور مانند تذکرات و سوالات، همکاری و ارتقای سطح تعامل، ساماندهی شکایات واصله در کمیسیون و پاسخ دهی به موقع و مناسب به استعلامات کمیسیون اصل 90 بررسی می شود.
انصاری افزود: جلسات این کار گروه به صورت منظم برگزار می شود تا موضوعات دوجانبه پیگیری و منجر به ارتقای سطح تعامل دولت و مجلس بخصوص موضوعات مطروحه در حوزه کمیسیون اصل نود شود.
وی بر عزم جدی دولت و مجلس در مبارزه با مفاسد اقتصادی، اصلاح بوروکراسی اداری ، تکیه جدی بر قانون گرایی و پایبندی دستگاه به قانون اشاره کرد و افزود: با توجه به زمان باقی مانده از مجلس نهم همه این مسایل اقتضا می کند تا به دنبال راه عملی بهتر و بیشتر برای عملی کردن برنامه دستورات رییس جمهوری و برنامه دولت با توجه به اولویت هایی که مجلس شورای اسلامی دارد ،باشیم.
انصاری با بیان این که همکاری بین دولت و مجلس می تواند تاثیر اساسی بر اصلاح روند امور داشته باشد، تاکید کرد: تحقق این امر به پیشرفت کشور کمک می کند و با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ابلاغ شده و تاکیداتی که ایشان بر مبارزه با مفاسد اقتصادی دارند، تشکیل این کار گروه می تواند در پیشرفت کارها تاثیر گذار باشد.
سیام**2025***1581
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




29/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن