تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815412424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق شعار سال مستلزم استفاده از ظرفيت هاي ملي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ فروردين ۱۳۹۳ (۱۱:۵۶ق.ظ)
رئيس کل دادگستري استان کردستان: تحقق شعار سال مستلزم استفاده از ظرفيت هاي ملي است علي اکبر گروسي در اولين جلسه شوراي حفاظت از اراضي ملي استان کردستان اظهار داشت: امسال بايد گام‌هاي اساسي برداشته شود و مديران اهتمام لازم را هموار دارند.
به گزارش خبرگزاري موج، علي اکبر گروسي در اولين جلسه شوراي حفاظت از اراضي ملي استان اظهار داشت: امسال که به سال فرهنگ و اقتصاد مزين شده، بايد در راستاي خدمت به مردم و آنگونه که شايسته نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است، گام‌هاي اساسي برداشته شود و مديران اهتمام لازم را هموار دارند.
به گفته وي نامگذاري سالي که با عنوان فرهنگ و اقتصاد که از طرف رهبر معظم انقلاب مزين شده و داراي پسوند مديريت جهادي و عزم ملي است نشان از اين دارد که براي تحقق اين شعار و رسيدن به اهدافي که پيشرفت اقتصادي و اقتصاد مستقل و بدور از وابستگي‌ها را محقق مي‌کند بايد تلاش‌هاي خود را بيش از پيش گسترش داده و شبانه روزي، خستگي ناپذير توأم با برنامه و باور به توانايي ها و استعدادهاي کشور کوشش کرد.
رئيس کل دادگستري استان تاکيد کرد: بايد براي صيانت از فرهنگ ايراني کشورمان که داراي ارزش‌هاي فراوان بوده و مايه سعادت بشريت است از تمام توان بايد بهره گرفت.
به گفته گروسي تحقق شعار سال مستلزم کار شبانه‌روزي، تعطيل نکردن تلاش‌ها، توجه به استعدادهاي دروني کشور است.
وي خواستار جلوگيري از بوجود آمدن پديده رانت‌خواري براي حفاظت از سرمايه‌هاي کشور شد و خاطرنشان کرد: اميدواريم بتوانيم در اين مسير و در راستاي صيانت از ثروت‌هاي کشور و منابع خدادي که بستر اقتصاد ايران اسلامي سرافراز است فعاليت‌هاي خود را بيش از پيش گسترش داده تا کشور از وابستگي نجات پيدا کند.
رئيس‌کل دادگستري استان به اهميت برنامه‌ريزي براي تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: لازم است در اولين جلسه شورا اهداف و رسالت خود را در راستاي تحقق شعار سال تعريف کنيم.
وي افزود: در اين زمينه با وجود نقطه نظرات گوناگون سعي داريم تمامي کارها و برنامه هاي ناتمام سنوات گذشته را به اتمام برسانيم.
به گفته رئيس کل دادگستري استان کارهاي سنددارکردن اراضي ملي، دولتي و شناسايي اين اراضي کار بسيار مهمي است و بايد در ادامه برنامه گذشته تمامي اراضي استان را سنددار کرد و فعاليت‌هاي خود را در اين حوزه به اتمام برسانيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن