تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820968356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از همه ظرفیت ها برای تحقق اهداف شعار سال استفاده شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

از همه ظرفیت ها برای تحقق اهداف شعار سال استفاده شود بوشهر- ایرنا- امام جمعه کاکی از توابع شهرستان دشتی گفت: باید با انجام کارهای مطالعاتی وترسیم چشم اندازومدیریت جهادی واستفاده ازتمام ظرفیت ها برای تحقق شعارسال استفاده شود.


به گزارش ایرنا، حجت السلام محمدی محمدی روز پنجشنبه درهمایش تبین شعارسال دربخش کاکی دشتی افزود:حلقه های صالحین بسیج بزرگترین کارفرهنگی وتربیتی است وباید با انجام کار مطالعاتی وترسیم چشم انداز ومدیریت جهادی باید از ظرفیت آن برای تحقق شعار سال تلاش کرد.
وی اضافه کرد: دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی دوراهکار در پیش گرفته است تا با استحاله از درون وناامید کردن مردم به اهداف شوم خود برسد لذا وظیفه ما هوشیاری در برابر دسیسه های دشمنان است.
امام جمعه کاکی اقتصاد وفرهنگ را دو بال پیشرفت وتوسعه دانست و گفت: برای کارهای فرهنگی باید کار مطالعاتی داشت وبر مسائل فرهنگی مسلط بود وبا اجری برخی برنامه ها از جمله برگزاری یادواره شهدا وگرامیداشت یاد ونام شهدا از تاثیر آن بهره جست.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی نیز به نقش محوری بسیج درتحقق منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال پرداخت وگفت: امروز همه ما در برابر یک آزمون حیاتی برای تحقق شعار سال در زمینه اقتصاد وفرهنگ قرار داریم وباید فهم درست از فرهنگ داشته باشیم.
سرهنگ پاسدارمرادکاظمی افزود: به فرموده امام راحل فرهنگ مبدا خوشبختی وبد بختی ملت هاست وما وظیفه داریم در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشیم.
وی افزود:دلسوزان نظام باید منویات رهبر معظم انقلاب را که در سال های گذشته در موضوع اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، اهمیت کار و تلاش بیان شده، بازخوانی کنند و به تبیین آن بین همه مردم جامعه بپردازند تا مردم باورکنند که هدف از اقتصاد مقاومتی ریاضت اقتصادی نیست.
کاظمی اضافه کرد: ما نیازمند به ظرفیت وحرکت بسیج در عرصه فرهنگ واقتصاد هستیم وفرهنگ بسیجی می تواند در زمینه سازی برای تحقق توسعه اقتصادی و فرهنگی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب موثر واقع شود واین ظرفیتی است که باید بیش از پیش مورد توجه مدیران و مسوولان قرار گیرد .
وی تاکید کرد: بسیج با لبیک گویی به فرامین رهبر معظم انقلاب و با الگو قرار دادن مدیریت جهادی، تمام تلاش خود را در جهت تحقق شعار سال 93 و آرمان های مقام معظم رهبری بکار خواهد گرفت.ک/2
7203/ 628
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن