تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821048685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارشد ارتش در اصفهان: ایمان و تعالیم اسلام برنده ترین سلاح ماست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ارشد ارتش در اصفهان: ایمان و تعالیم اسلام برنده ترین سلاح ماست اصفهان – ایرنا – خود انصاف دهید در این روز همه مراکر بخواهند به صورت جداگانه استاندار , امام جمعه , فرمانده ارتش محل ورا .. روی خروجی بفروستند چه تعداد عظیمی از خبرهای یک دست روی خروجی می رود دبیر


به گزارش ایرنا، « امیر رضا جهادی ارسی» روز جمعه در رژه نیروهای مسلح به مناسبت 29 فروردین که در میدان ارتش اصفهان برگزار شد، افزود: آوازه همبستگی ارتش و سایر نیروهای مسلح دروازهای پولادین را در نوردیده است.
ارشد نظامی ارتش در استانهای اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی تبلور استقلال و آزادی مردم است.
وی گفت: مردم ما نشان دادند بعد از 35 سال آرمانهای انقلاب اسلامی و منویات امام راحل (ره) هنوز پابرجاست و
هر چه از عمر انقلاب می گذرد آرمانهای انقلاب اسلامی پر رنگ تر می شود.
امیر جهادی ارسی تصریح کرد: روز ارتش روز اعلام حمایت ارتش از آرمانهای انقلاب، ارزشهای اسلامی و ملت است.
این مقام ارشد نظامی با اشاره به استقبال پرشکوه مردم ایران اسلامی از رژه نیروهای ارتش گفت: مردم نشان دادند در ولایتمداری خود محکم ایستاده اند و همین پشتوانه مردمی عامل بازدارندگی است.
وی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران متکی به خدا و دارای پشتوانه مردمی است و تعالیم اسلام به عنوان برنده ترین سلاح در دست این ارتش است.
به گزارش ایرنا، در مراسم روز ارتش که با استقبال گسترده مردم شهید پرور اصفهان در میدان ارتش برگزار شد، جمعی از مسوولین استان از جمله نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، شهردار، فرماندهان ارشد ارتش، سپاه و بسیج و نیروی انتظامی حضور داشتند.
در این مراسم پس از سخنرانی امام جمعه اصفهان و استاندار اصفهان، پرش چتربازان و سرود ارتش برگزار شد و نیروهای ویژه ارتش منطقه اصفهان عملیات آزادی گروگان را انجام دادند.
رژه نیروهای موتوری و پیاده ارتش ،سپاه و نیروی انظامی و پرواز چند هواپیمای جنگنده از دیگر بخشهای رژه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اصفهان بود.
/7134/پ/ 607
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




29/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن