تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819882889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخابات ریاست جمهوری سوریه کلید خورد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: انتخابات ریاست جمهوری سوریه کلید خورد


در همین حال، صد مرد مسلح در مناطق الزبدانی، مضایا و بقین در حومه‌ی دمشق خود را تسلیم مقام‌های سوریه کردند و سلاح‌های خود را تحویل داده و آن دسته از آن‌ها که مرتکب هیچ جرمی نشده بودند، تعهد دادند دست به سلاح نبرند. پرچم دروغین، جزء جدایی‌ ناپذیر سیاست‌ امریکا تفاوت رویکرد غرب به تحولات سوریه و بحرین گفتگو های مرتبط:

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر از پرس تی وی، یک منبع آگاه در دولت سوریه گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری این کشور می‌توانند از ۱ اردیبهشت (۲۱ آوریل) نام‌ نویسی را آغاز کنند.

نام نویسی انتخابات ریاست جمهوری سوریه

این منبع آگاه گفت: «روز دوشنبه، پارلمان تشکیل جلسه خواهد داد تا نام‌ نویسی از نامزدهای ریاست جمهور را آغاز و تاریخی برای انتخابات تعیین شود.»

دمشق گفته است انتخابات ریاست جمهوری امسال پیش از پایان دوره‌ی ریاست جمهوری بشار اسد در ۲۶ تیر (۱۷ ژوئیه) برگزار خواهد شد.

در همین حال، صد مرد مسلح در مناطق الزبدانی، مضایا و بقین در حومه‌ی دمشق خود را تسلیم مقام‌های سوریه کردند و سلاح‌های خود را تحویل دادند و آن دسته از آن‌ها که مرتکب هیچ جرمی نشده بودند پس از آن که تعهد دادند دست به سلاح نبرند یا اقدامی علیه امنیت کشور انجام ندهد آزاد شدند.

ناآرامی‌های خونین از سال ۲۰۱۱ گریبان‌گیر سوریه است. گفته می‌شود بیش از ۱۴۰ هزار نفر در جریان این خشونت‌ها کشته و میلیون‌ها نفر نیز بی‌خانمان شده‌اند.

بر اساس گزارش‌ها، قدرت‌های غربی و همپیمانان منطقه‌ای آنان به ویژه قطر، عربستان سعودی و ترکیه از شبه‌ نظامیان سوریه حمایت می‌کنند.

فیصل مقداد، معاون وزیر خارجه‌ی سوریه، دیروز (چهارشنبه) گفت، آمریکا به همراه عربستان سعودی، ترکیه و رژیم صهیونیستی از شبه‌ نظامیان مخالف حکومت دمشق حمایت می‌کنند.

مقداد افزود شبه‌ نظامیان در سوریه «جنایت‌ کاران و قاچاقچیانی هستند که می‌توان آن‌ها را با میلیون‌ها دلار عربستان خرید.»


پنج شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن