تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820770263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه به تولید داخلی و اصلاح الگوی مصرف در مدیریت جهادی الزامی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین رحیمی:
توجه به تولید داخلی و اصلاح الگوی مصرف در مدیریت جهادی الزامی است
قزوین- خبرگزاری مهر: معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: توجه به تولید داخلی، ترویج فرهنگ درست مصرف کردن و ایجاد فضای امن برای سرمایه گذاری از مشخصه های مدیریت جهادی است که باید توسط مسئولان در استان اجرایی شود.



به گزارش خبرنگار مهر، ایوب رحیمی عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح خانه صنعت و معدن استان قزوین گفت: نگاه کارشناسانه و مدبرانه به مشکلات و توجه به تولید داخلی، سوق دادن هدفمندی یارانه ها به سمت خدمات عمومی و استفاده صحیح از منابع داخلی و ترویج فرهنگ درست مصرف کردن و ایجاد فضای امن برای سرمایه گذاری از جمله مشخصه های مدیریت جهادی است.

رحیمی بیان کرد: آنچه در دوران دفاع مقدس موجب موفقیت و پیروزی در برابر دشمن شد، مدیریت جهادی بود که رزمندگان نشان دادند با کار جهادی می توان کارهای ناممکن را ممکن کرد و به موفقیت رسید.

معاون سیاسی امنیتی استانداری تصریح کرد: اگر وارد ابعاد عملیاتی مدیریت جهادی شویم موفق خواهیم بود لذا باید کمر همت ببندیم و با استفاده از صاحب نظران از بند مشکلات رها شویم.

وی افزود: باید بپذیریم گروههای مختلف و صنوف و تشکلهای بخش خصوصی می توانند کارهای بزرگی انجام دهند که شاید در حال حاضر به آنهاکمتر بها داده شده است که در این راستا برای همکاری با اصناف آمادگی کامل داریم.

رحیمی تصریح کرد: باید برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و حل مشکلات حوزه صنعت و معدن با جدیت وارد کار شویم و ظرفیت بخش خصوصی را هم به کار گیریم و مدبرانه موانع رونق اقتصادی و تولید را برطرف کنیم.

وی افزود: در کنار تعامل با کشورهای خارجی و استفاده از سرمایه گذاری های بین المللی می توانیم با امکانات موجود با برنامه ریزی منطقی با حفظ استقلال بیشتر نیازهای خود را در داخل تامین کنیم و وابستگی به بیگانگان را کاهش دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین اظهارداشت: حمایت از سرمایه گذاری داخلی و خارجی مهم است و تلاش می کنیم بستر این کار بخوبی در قزوین فراهم شود و با راهنمایی مناسب به استقرار واحدهای مورد نیاز استان کمک کنیم.

رحیمی در مورد ضرورت پیگیری ساخت مترو در قزوین هم گفت: مترو از طرح های مهم ملی است که در کنار احداث راه آهن قزوین به قم می تواند به تحول استان کمک کند که امیدواریم با مساعدت نمایندگان مجلس و استاندار این کار سرعت بیشتری گیرد.


۱۳۹۳/۱/۲۸ - ۱۷:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن