تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816167136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندهان سابق ارتش در ارومیه تقدیر شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندهان سابق ارتش در ارومیه تقدیر شدند ارومیه - ایرنا - در آستانه فرا رسیدن 29 اردیبهشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران جمعی از فرماندهان سابق ارتش در ارومیه به صورت جداگانه در منازل خود مورد ملاقات و تقدیر قرار گرفتند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، این دیدارها روز پنجشنبه به صورت جداگانه در منازل امیر سرتیپ ذکی ذکیانی فرمانده لشکر ارومیه، امیر سرتیپ امید طسوجی آذر فرمانده لشکر 64 ارومیه و امیر سرتیپ وهاب والامنش جانشین قرارگاه شمالغرب ارتش انجام شد.
مدیر اداره کل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان غربی و مدیر ارشد وزارت دفاع ارتش در استان در این دیدارها گفت: این بزرگواران سرمایه های انسانی ارزشمندی برای این نظام و انقلاب بودند و هستند و سالهای طولانی برای حفظ امنیت و پاسداری از کیان ایران اسلامی شجاعانه مبارزه کرده اند.
سرهنگ علی احمدی گفت: قدردانی از این عزیزان و یادآوری خاطرات مبارزات آنان وظیفه هر ایرانی است تا در راستای جبران گوشه ای از جانفشانی های آنان قدم برداریم و به مناسبتهای مختلف از آنان دلجویی و تجدید دیدار کنیم.
وی ادامه داد: فرماندهان جان برکف نیروهای مسلح بر گردن تک تک ما حق بزرگی دارند و الان که به کسوت بازنشستگی مشرف شده اند باید بر حسب وظیفه انسانی و ملی همواره قدردان فداکاری و جانفشانی های آنان باشیم.
امیر سرتیپ ذکی ذکیانی فرمانده اسبق لشکر ارومیه در این دیدار گفت: خدمت به این مردم تنها سرمایه و خاطره خوشی است که همچون گنجینه ای گرانبها برای خود نگه داشته ام و با بازگو کردن آن به نسل جوان و امروزی سعی در زنده نگهداشتن ارزشهای مقدس این کشور هستم.
وی اظهار کرد: فداکاری و ایثارگری های جوانان این مملکت چیزی نیست که از یاد مردم پاک شود و همواره به عنوان پاکترین و مقدس ترین لحظات در اذهان خواهند ماند.
امیر سرتیپ امید طسوجی آذر فرمانده سابق لشکر 64 ارومیه که دو سال قبل به درجه بازنشستگی نائل آمده است نیز در این دیدار گفت: حفاظت از مرزهای مقدس کشور در هر پست و مقامی که باشیم وظیفه هر ایرانی است و من نیز خوشحالم در مسیری قرار گرفتم که موفق به پاسداری از کیان و ناموس کشور باشم.
وی گفت: بسیار خوشحالم که امروز در آستانه روز ارتش مورد تقدیر و تجلیل همکاران و اصحاب رسانه قرار گرفتم.
امیر طسوجی آذر اظهار کرد: من در سال 53 همزمان با قبولی در دانشکده افسری از کنکور پزشکی در رشته دندانپزشکی نیز قبول شده بودم ولی به دلیل علاقه خاصی که به کارهای نظامی داشتم ارتش را انتخاب کرده و به هیچ وجه از این انتخابم ناراحت و پشیمان نیستم.
امیرسرتیپ وهاب والامنش جانشین قرارگاه شمالغرب ارتش نیز در این دیدار در منزل خود گفت: روز ارتش روز اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است و در این روز ملت ایران قدرت نظامی خود را به رخ جهانیان می کشد.
وی اظهار کرد: خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، افتخار بزرگی است که باید قدر آن را دانست و برای داشتن امنیت موجود در کشور به خود ببالیم.
7126/581
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 294]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن