تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806381137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار گنبدکاووس بر شناسایی بازار فروش صنایع دستی تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار گنبدکاووس بر شناسایی بازار فروش صنایع دستی تاکید کرد گنبدکاووس - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به تشکیل کارگروه صنایع دستی در شهرستان، بر شناسایی بازار فروش صنایع دستی داخلی و خارجی از سوی این کارگروه تاکید کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمحمد حمیدیˈ روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس افزود: متاسفانه به دلیل عدم شناسایی بازار فروش تولیدات صنایع دستی، مردم شهرستان کمتر تمایل به خلق این اثار ارزشمند دارند به همین خاطر ماموریت این کارگروه شناسایی بازار جدید فروش برای تشویق تولیدکنندکان صنایع دستی است.
وی گفت: محور توسعه شهرستان گنبدکاووس کشاورزی است ولی با توجه به مشکلات تامین اب در بخش کشاورزی برای افزایش درامد مردم باید از پتانسیل صنایع دستی موجود در این شهرستان استفاده شود.
فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری در اواخر سال گذشته اشاره کرد و گفت: برای اجرایی شدن این سیاست لازم است از همه ظرفیت های مردم جامعه استفاده شود تا در بخش اقتصادی به شکوفایی برسیم.
حمیدی خاطر نشان کرد: برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی باید همانند دوران دفاع مقدس به صورت جهادی عمل کنیم.
به گفته وی، دلسوزی و پای کار بودن همه مدیران دستگاه های اجرای و همچنین کمک و همراهی همه مردم، موفقیت این طرح را تضمین می کند.
وی همچنین با اشاره به اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه گفت: تاکنون ثبت نام از متقاضیان یارانه دراین شهرستان بدون هیچ مشکلی انجام شده و امیدواریم در روزهای باقیمانده بقیه ثبت نام ها نیز بدون هیچ مشکلی انجام شود.
فرماندار ویژه گنبدکاووس از همه مردم و مسوولان خواست با توجه به اینکه یارانه دریافتی تاثیر زیادی در هزینه های زندگی انان ندارد با انصراف از دریافت یارانه دولت را در اجرای طرح های زیر بنایی کشور کمک کنند.
نماینده مردم شهرستان گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به مصوبه اخیر مجلس در خصوص ماده 180 مناطق محروم گفت: برای استان گلستان 110 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است که سهم گنبدکاووس از این اعتبار بر اساس شاخص ها مشخص شده و لازم است مسوولان شهرستان برای جذب ان اقدام کنند.
ˈ سلیمان عباسی ˈ همچنین بدون اشاره به میزان اعتبار پیش بینی شده برای رفع مشکلات برخی از مناطق روستایی گفت: در جلسه اخیر با معاونت برنامه ریزی و راهبردی ریاست جمهوری ، اعتبار لازم برای رفع مشکلات روستاهای گدم آباد ، اق آباد ، زابل آباد و شهرک بهشتی و همچنین مبلغی نیز از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای این منظور اختصاص یافت.
امام جمعه گنبدکاووس نیز در این جلسه ، اطاعت از خداوند را تنها راه رسیدن به سعادت دانست و گفت: هیچ کس به سعادت نمی رسد مگر اینکه اطاعت از خداوند کند و اطاعت از خداوند را بر همه اطاعت ها مقدم بدارد.
حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمدحسین سبحانیˈ افزود: پیروی کردن از هوای نفس و داشتن آرزوهای طولانی دنیوی انسان را از خداوند دور می کند به همین خاطرخداوند همواره انسان ها را به رعایت تقوی دعوت می کند.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس نیز گفت: احساس مسوولیت و ادای امانت دو صفت مورد پسند خداوند است که انسان ها باید به انان عمل کنند.
آخوند ˈ عبدالباسط نوریزادˈ افزود: خدمت به مردم کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی غنیمت بزرگی است که خدواند به مدیران داده و باید از این فرصت برای بدست اوردن توشه آخرت استفاده کرد.
وی گفت: مسوولیت امانتی است که به ما سپرده شده و باید از این امانت در جهت کمک به دیگران استفاده کرد.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس به همه توصیه کرد: فریب زرق و برق دنیا را نخوریم و با خدمت به مردم در جهت جلب رضای خداوند گام برداریم.
در این جلسه مدیر جهادکشاورزی در ارتباط با مسئله مبارزه با ملخ مراکشی در نوار مرزی ، رییس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری در ارتباط با ستاد تسهیلات سفر نوروزی ، جانشین تیپ مستقل 230 در ارتباط با روز ارتش گزارشی بیان کردند.
/622/
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن