تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820910617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز ارتش ،یادگار گرانقدر و ماندگار امام راحل (ره) است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس کانون بازنشستگان ارتش: روز ارتش ،یادگار گرانقدر و ماندگار امام راحل (ره) است کرج- ایرنا - رییس کانون بازنشستگان نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی، گفت : 29 فروردین پدیده بزرگ ، گرانقدر و یادگار حضرت امام خمینی (ره ) است .


به گزارش ایرنا ، امیرˈاسدالله حیدری ˈ روز پنجشنبه در آیین تجلیل از بازنشتگان نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی استان البرز، افزود: روز ارتش ، هدیه و یادگار امام راحل (ره) و نقطه عطف سرافرازی و سربلندی نیروهای مومن و انقلابی ارتش جمهوری اسلامی ایران است و باید از این یادگار معنوی بنیانگذار جمهور اسلامی به خوبی حفظ و نگهداری کرد.
وی، یادآورشد که بنیانگذار جمهوری اسلامی در نامگذاری 29 فروردین ماه به عنوان روز ارتش دو پیام برای ارتشیان داشت که اولین پیام آن پاسخ کوبنده امام راحل به یاوه گویی های دشمنان داخلی و خارجی در روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی مبنی بر انحلال ارتش دشمنان داخلی بود و دومین پیام نیز ترسیم چشم اندازی روشن ارتش جمهوری اسلامی بود برای گذر از قائله های داخلی و هشت سال دفاع مقدس بود .
رییس کانون بازنشستگان نیروی های مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران ، اظهار داشت : امام راحل (ره) 10سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در 28 فروردین ماه سال 68 و چند ماه پیش از رحلت ملکوتیشان محورهایی را که در دیدار با ارتشیان در سال 58 ترسیم نموده بودند را بار دیگر تاکید کرده و کارنامه علمکرد ارتش را موفق عنوان کردند.
حیدری، یادآورشد: 29 فروردین ، بزرگداشت حماسه آفرینی های دلاور مردان نیروی زمینی ارتش، همزمان با به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و مجاهدت های جوانان مومن و انقلابی در ارتش است که به ندای آسمانی رهبر انقلاب لبیک گفتند و همصدا و همراه با ملت ایران در براندازی رژیم ستمشاهی به ستیز بی امان با دشمنان داخلی و خارجی انقلاب برخاستند.
وی تاکید کرد که در آن برهه حساس ارتش به عنوان بازوی توانمند نظامی انقلاب اسلامی در جهت تحقق اهداف انقلاب تلاش های خستگی ناپذیر و مستمری را با فداکاری و ایثار در عرصه های گوناگون آغاز کرد.
حیدری خاطرنشان کرد: درحال حاضر بیش از 300 هزار نفر عضو کانون بازنشستگان نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی هستند.
در آیین 600 نفر از بازنشستگان نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی در استان البرز تجلیل شدند .
7413/ 1200
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن