تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شادی مومن در رخسار او و اندوهش در دل است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816225047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییر و جابجایی پرواز کیش به کرمانشاه، مسافران را سرگردان کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تغییر و جابجایی پرواز کیش به کرمانشاه، مسافران را سرگردان کرد کیش - ایرنا - پرواز شماره 7096 شرکت هواپیمایی کیش ایر که قرار بود ساعت 12 و 45 دقیقه پنجشنبه از جزیره کیش به مقصد کرمانشاه انجام شود بطور ناگهانی به ساعت 18 و 45 دقیقه تغییر کرد که این امر موجب سرگردانی مسافران این پرواز شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، عدم اطلاع رسانی بموقع از سوی مسوولان شرکت هواپیمایی کیش ایر و چارتر کننده بلیت این پرواز، موجب بروز نارضایتی در میان مسافران و سرگردانی آنها میان فرودگاه و هتل شده است.
مسافرانی که پیشتر بلیت سفر خود را برای ساعت 12 و 45 دقیقه روز پنجشنبه تهیه کرده و به همین منظور حداقل دو ساعت زودتر از محل اقامت خود به فرودگاه آمده بودند در کمال تعجب متوجه شدند این پرواز در ساعت 18 و 45 دقیقه انجام می شود.
خبرنگار ایرنا که خود یکی از مسافران این پرواز است می گوید: بدون اطلاع از این تغییر به فرودگاه کیش آمدم و منتظر اعلام متصدیان کانتر بار برای تحویل توشه همراه خود بودم که متوجه شدم این پرواز به ساعت 18 و 45 دقیقه موکول شده است.
وی گفت: وقتی به دفتر هواپیمایی کیش ایر ایستگاه کیش مستقر در ترمینال خروجی فرودگاه مراجعه و در این باره سوال کردم متصدی دفتر با نشان دادن نامه ای که روی آن ساعت جدید درج شده بود گفت: از 21 فروردین این تغییر از سوی کیش ایر انجام شده است.
وی گفت : وظیفه شرکت کیش ایر مستقر در تهران بوده که به آژانس های هوایی اعلام کند که این کار را انجام داده است بنابراین چارترکننده(اجاره کننده) باید به آژانس ها و مسافران اطلاع دهند بنابراین ایستگاه کیش مسوولیتی در این مورد ندارد.
البته مسوول هواپیمایی کیش ایر ایستگاه کیش در گفت وگوی تلفنی به خبرنگار ایرنا گفت: روز 21 فروردین در نامه ای مکتوب تغییر ساعت این پرواز از 8 صبح به 18 و 45 دقیقه به اطلاع چارتر کننده اصلی این خط پروازی رسانده شده است.
نسیم نوربین افزود: این پرواز پنجشنبه 21 فروردین(هفته گذشته) با ساعت جدید 18 و 45 دقیقه انجام شد ولی اینکه چرا چارتر کننده مبادرت به فروش بلیت برای ساعت 12 و 45 دقیقه کرده، ما هم اطلاعی نداریم.
وی گفت: شرکت کیش ایر چون با یک نفر بعنوان چارتر کننده اصلی قرارداد بسته است به همان فرد نیز این تغییر را اعلام کرده و دیگر وظیفه ای برای اطلاع رسانی به آژانس های فروش بلیت و مسافران ندارد.
نوربین اظهار کرد: تغییر اعلام شده را می بایست چارتر کننده اصلی به آژانس های مسافرتی و سپس به مسافران اطلاع رسانی می کرد.
وی در پاسخ به این سوال که چرا هیچ یک از کارکنان ایستگاه کیش پاسخگوی مسافران در غیاب وی نبودند، گفت: اگر در این ارتباط کوتاهی شده از همه مسافران این پرواز عذرخواهی می کنم هر چند مقصر اصلی چارتر کننده است نه شرکت کیش ایر.
مسوولان دو آژانس هوایی مستقر در جزیره کیش اعلام کردند: تا ساعت 12 ظهر پنج شنبه هیچ تغییری در سیستم فروش بلیت برای این پرواز انجام نشده است و همچنان زمان آن ساعت 12 و 45 دقیقه است.
این افراد می گویند: در صورتی که تغییر اعلام می شد بسرعت مسافران خود را از طریق شماره تماس هایی که از آنها در اختیار دارند، از تغییر ایجاد شده مطلع می کردند ولی تاکنون نامه و یا فاکسی برای این منظور در اختیار آنها قرار نگرفته است.
این در حالی است که چارترکننده اصلی مقیم تهران است و شرایط مسافران و اینکه ساعت تحویل اتاق های هتل ها قبل از ظهر است و مسافر در صورت خالی نکردن راس این ساعت می بایست مبالغی اضافه پرداخت کند، را مد نظر ندارد.
مسافران گفتند: این ناهماهنگی بخشی از وقت گرانبهای مردم را در مسیر محل اقامت تا فرودگاه و بالعکس هدر داد و هیچ اتفاقی هم برای چارتر کننده نمی افتد.
9102 /675
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن