تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820545039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجمع نمایندگان مشکلات تهران،ری و شمیرانات را بررسی کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مجمع نمایندگان مشکلات تهران،ری و شمیرانات را بررسی کردند تهران بزرگ -نماینده و سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران گفت: مشکلات تهران،ری و شمیرانات در جلسه ای مشترک بین مجمع نمایندگان و فرمانداران این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.


ˈحسین طلاˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جلسه کاری امروز در فرمانداری شهرستان شمیرانات با حضور معاون برنامه ریزی استانداری تهران برگزار شد .
وی ادامه داد: در جلسه امروز مشکلاتی از جمله به هم ریختگی ادارات و سازمان های محلی تهران و لزوم ساماندهی آنها در منطقه های شهری (در مجموعه شهر تهران) ،موضوع اعتبارات قلیل شهرستان های استان تهران را مورد بررسی قرار دادند.
طلا همچنین گفت: همچنین مشکل اهمیت شهر تهران و بافت فرسوده ، ساختار ضعیف تاسیسات تهران ، مشکلات حریم شهر تهران و همچنین الزام پیگیری کمربند سبز تهران موضوعاتی بود برای شهرستان های مورد بررسی قرار گرفت .
سخنگوی نمایندگان استان تهران افزود: در جلسه امروز نمایندگان موضوعاتی همانند مشکلات بیمارستان های شهدای تجریش ، مسیح دانشوری و طالقانی که به صورت منطقه ای بودجه دریافت کرده و به صورت ملی بیمار پذیرش می کنند بررسی شد.
مشکلات حریم کمی و کیفی رودخانه حوزه آبریز سد لتیان که برای ساکنین بومی مشکلاتی را ایجاد کرده است دیگر موضوعی بود که به اظهار سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران دراین نشست مورد بررسی قرار گرفت.
وی گفت: ارتقا واحدهای اداری ری متناسب با جایگاه این فرمانداری وی‍ژه به خصوص ارتقای کلانتری این شهرستان با توجه به وجود دو ندامتگاه ری و فشاپویه و ارتقا شهرداری منطقه به شهرداری ویژه و نیز تبعات زیست محیطی دفن زباله و فرسودگی شبکه آب این شهرستان دراین نشست مطرح شد.
طلا اظهارداشت: معاون برنامه ریزی استانداری تهران مسایل مرتبط با بودجه سال 93و مشکلات و محدودیت های بودجه ای استان تهران را دراین نشست تشریح کرد .
طلا همچنین به تشکیل جلسه مشترکی میان مجمع نمایندگان و شورای اسلامی شهر تهران در آینده ای نزدیک خبرداد.
وی افزود:بعضی از این موضوع های در جلسه نمایندگان استان تهران با ریاست جمهوری مطرح می شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به موازات این نشست مجمع نمایندگان استان تهران بزودی جلسه دیگری برای بررسی مسایل شهرستان های اسلامشهر و پردیس برگزار می کند.
تهرام 564/7247
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




27/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن