تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821012522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیروی زمینی ارتش تحت فرماندهی کل قوه همواره آماده جانفشانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرمانده تیپ مستقل 230 : نیروی زمینی ارتش تحت فرماندهی کل قوه همواره آماده جانفشانی است آزادشهر - ایرنا - فرمانده تیپ مستقل 230 پیاده سرلشکر شهید اسدالله متاجی گفت: امروز نیروی زمینی ارتش با تجهیز سلاح متعارف روز و بروزرسانی اموزش نظامی نیروها، در کنار نیروهای مسلح ، تحت فرماندهی کل قوا در انجام ماموریت های محوله، آماده جانفشانی است.


سرهنگ ستاد ˈ سیدحسین میرتقیˈ روز چهارشنبه به مناسبت 29 فروردین روز ارتش در جمع خبرنگاران در نوده خاندوز افزود: نیروی زمینی ارتش با فرا گرفتن آموزش های سازمانی و آمادگی کامل دفاعی تحت فرماندهی کل قوا در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام وظیفه می کنند.
وی با اشاره به نامگذاری 29 فروردین ماه به عنوان روز ارتش از سوی رهبر کبیر انقلاب گفت: در جریان پیروزی انقلاب اسلامی عده ای به همراه نیروهای ضد انقلاب تلاش کردند تا چهره ارتش را مخدوش جلوه دهند ولی حضرت امام با بصیرت بالا با نامگذاری روز ارتش توانست تمامی توطئه های انان را نقش بر آب کند.
فرمانده تیپ مستقل 230 پیاده شهید متاجی افزود: نامگذاری 29 فروردین به عنوان روز ارتش در زمانی از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی بیان شد که نیروهای ضد انقلاب با همراهی استکبار جهانی با هدف شکست انقلاب اسلامی در چند استان کشور ایجاد ناامنی می کرد.
سرهنگ میرتقی گفت: در چنین شرایطی ارتش به همراه نیروهای مردمی توانستند یکی پس از دیگری نیروهای ضد انقلاب را در استانها قلع و قمع کنند.
وی افزود: ارتش نیز در هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران نیز به همراه دیگر نیروهای نظامی کشور نقش کلیدی در مبارزه با نابودی جنگ افزار رژیم صدام داشته است.
به گفته وی، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس افتخار دارد 49 هزار شهید ، 200 هزار جانباز و 25 هزار ازاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
سرهنگ میرتقی شرکت در رزمایش بزرگ قمر بنی هاشم در جنوب شرق کشور را یکی فعالیت های مهم این نیرو در سال گذشته بیان کرد و گفت: نیروهای تیپ 230 به استعداد 100 دستگاه اتوبوس و 200 دستگاه خودرو و تجهیزات نظامی در این رزمایش عظیم شرکت کردند که شرکت این حجم عظیم نیروها دراین این رزمایش دستاورهای خوبی به همراه داشته است.
فرمانده تیپ مستقل 230 پیاده شهید متاجی با گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش گفت: این تیپ به مناسبت گرامیداشت این روز برنامه های ویژه ای را در سطح استان های گلستان و مازندران پیش بینی کرده است که مهمترین ان نمایش اقتدار نیروها در رژه 29 فروردین در شهرستان های گنبدکاووس ، گرگان ، آزادشهر و ساری است.
به گفته وی، علاوه بر رژه نیروهای پیاده و زرهی، غبار روبی از گلزار شهیدان ، ویزیت رایگان روستای مرزبان آزادشهر، برگزاری محفل انس با قران و دیدار با خانواده های معظم شهدا از مهمترین برنامه ها این روز می باشد.
سرهنگ میرتقی همچنین به برخی از فعالیت های فرهنگی این تیپ در سال گذشته اشاره کرد و گفت: برگزاری کلاس های آموزشی قران کریم، اقامه نمازجماعت در تمامی پادگان ها ، فعالیت های مختلف فرهنگی برای خانواده ها، برگزاری آیین های عزادار و جشن ها به مناسبت های مختلف نظیر میلاد ائمه و پیروزی انقلاب اسلامی از جمله این کارهای فرهنگی می باشد.
فرمانده تیپ مستقل 230 شهید متاجی در خصوص موفقیت های ورزشی نیروها اشاره کرد و گفت: درسال گذشته ورزشکاران این تیپ مقام قهرمانی تکواندو کشوری ، مقام قهرمانی کاراته نیروهای مسلح کشور ، نایب قهرمانی مسابقات کشور نیروهای مسلح و مقام قهرمانی مسابقات والیبال نیروهای مسلح را از آن خود کردند.
در حاشیه برگزاری این نشست خبری ، علاوه بر رژه نیروهای پیاده و زرهی تیپ 230 مستقر در پادگان نوده خاندوز از مقابل جایگاه، چند برنامه حرکتی ، نمایشی و ورزشی توسط نیروهای این تیپ به نمایش گذاشته شد.
/622/
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




27/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 433]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن