تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820313155




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرورش استعدادهاي بالقوه در عرصه هاي علمي و تربيتي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ فروردين ۱۳۹۳ (۱۵:۲۶ب.ظ)
مهمترين رسالت آموزش و پرورش پرورش پرورش استعدادهاي بالقوه در عرصه هاي علمي و تربيتي است مدير کل آموزش و پرورش لرستان گفت: مهمترين رسالت آموزش و پرورش پرورش استعدادهاي بالقوه دانش آموزان در عرصه هاي علمي و تربيتي است .
به گزارش خبرگزاري موج،دکتر گودرز کريمي فر در جمع معاونين آموزشي مناطق و شهرستانهاي استان لرستان گفت : مهمترين رسالت آموزش و پرورش پرورش استعدادهاي بالقوه دانش آموزان در عرصه هاي علمي و تربيتي است .
وي خاطر نشان کرد : شرط موفقيت داشتن هدف و برنامه است و اگر بخواهيم همزمان با برش کشوري در مسير رشد و شکوفايي علمي و آموزشي گام برداريم ناگزيريم که با طرح و برنامه علمي و پژوهشي حرکت کنيم
کريمي فر تصريح کرد : لرستان شايستگي کسب جايگاههاي برتر علمي و تربيتي را دارد و اين مطلب هم عملاً اثبات شده است .
وي با اشاره به کسب رتبه سوم کنکور سراسري رشته علوم تجربي توسط يکي از دانش آموزان لرستاني و کسب رتبه هاي برتر در المپيادها و جشنواره هاي علمي و پژوهشي گفت : لرستان استعداد و پناسيل بالقوه اي در عرصه هاي علمي ،فناوري ،فرهنگي ،هنري و ورزشي دارد و بايد با برنامه ريزي علمي و پژوهشي و مديريت جهادي اين استعدادها به فعليت برسد .
کريمي فر ادامه دارد : در راستاي اجراي سياست هاي چهارگانه مقام عالي وزارت برنامه ارزيابي سه ماهانه از استانهاي مختلف توسط وزارت آموزش و پرورش صورت خواهد گرفت .
وي ادامه داد به موازات اين ارزيابي ها آموزش و پرورش لرستان ارزيابي دوماهانه مديران و مراکز آموزشي را در دستورکار خود قرار داده است که برش آموزشگاهي ،منطقه اي و شهرستاني را مورد ارزيابي قرار دهد .
مدير کل آموزش و پرورش لرستان تاکيد کرد : اولين مرحله اين نظارت ها انجام خودارزيابي توسط مديران مراکز آموزشي است که خود را با معيارها و شاخص هاي اعلام شده مورد ارزيابي قرار مي دهند .
کريمي فر تقويت گروههاي آموزشي و استفاده از نيروهاي نخبه علمي و دانشگاهي را يکي از راهکارهاي ارتقاء کيفيت آموزش ذکر کرد و گفت : با دعوت از چهره هاي علمي و دانشگاهي و دانش آموختگان مراکز استعدادهاي درخشان لرستان به دنبال برگزاري المپيادهاي علمي و تقويت آموزش در مراکز استعدادهاي درخشان هستيم .
وي از معاونين آموزشي خواست توجه ويژه اي به هدايت تحصيلي دانش آموزان و توزيع متوازن رشته جنس هاي تحصيلي داشته باشند . کريمي فر با اشاره به وجود 1700 نيروي مازاد و 1700 نياز به نيروي انساني آموزشي در مناطق و شهرستانهاي استان گفت : با اجراي سياست ساماندهي بهينه نيروي انساني مي توان بار مالي اين نقيصه را به حداقل رساند . وي در پايان با اشاره به شعار سال 93 از سوي مقام معظم رهبري گفت : با عزم ملي و مديريت جهادي بايد براي ارتقاء جايگاه استان تلاش و مجاهده کرد .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن