تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820565196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیریت یکپارچه شهری فردیس را به سمت آبادانی سوق می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیریت یکپارچه شهری فردیس را به سمت آبادانی سوق می دهد فردیس-ایرنا-شهردار منطقه 10 کرج گفت: فردیس و موضوعات شهری مربوط به آن نیز برغم مستقل شدن ساختار اداری از دید مدیریت یکپارچه شهرداری کرج پنهان نمانده است.


به گزارش ایرنا،ˈ فرج الله ایلیات ˈ روز چهارشنبه در مسجد امام حسین (ع) واقع در شهرک 17 شهریور فردیس برگزار شدافزود: مهمترین موضوع برای اهالی فردیس همراهی کردن شهروندان و مسوولان در کنار هم با رویکرد ایجاد زیر ساخت های مناسب توسعه است.
وی افزود: شهرداری کرج سال گذشته 100 میلیارد ریال بیشتر از بودجه مصوب و قانونی شهرداری منطقه 10، برای خدمت رسانی در حوزه آسفالت و عمرانی به این منطقه اختصاص داده که پل زیرگذر شهید کچویی از دستاوردهای آن است.
ایلیات ضمن قدردانی از معتمدین محل و شهروندان که در سخنان خود قدرشناس شهرداران قبلی نیز بودند با اشاره به ساختار درآمد - هزینه در شهرداری گفت: اگر امروز اعتماد و مشارکت شهروندان منطقه 10 نبود هیچگاه این منطقه در میان مناطق کرج رتبه دوم عمرانی را کسب نمی کرد و نمی توانست بودجه پیش بینی شده خود در سال 92 به میزان 100 در صد را محقق کند.
وی با اشاره به وجود معابر و بافت های فرسوده منطقه عنوان کرد: طی یکسال گذشته بالغ بر یکصد میلیارد ریال برای آسفالت و 40 میلیارد ریال در بخش جدول گذاری این منطقه هزینه شده است .
شهرداری منطقه 10کرج گفت: شهرداری این منطقه با تکیه بر ظرفیت های موجود و نگاه مثبت شهردار کرج و معیار قرار دادن شعار سال جاری با عزم ملی و مدیریت جهادی خدمات ویژه ای به شهروندان ارایه می دهد.
ایلیات تاکید کرد: بی شک این مهم بدون حضور مردم در صحنه و همکاری آنها در قبول نقش مسوولیت های اجتماعی محقق نمی شود.
وی خواستار مشخص کردن طرح های اولویت دار منطقه از سوی معتمدین محل شد و گفت: معتمدین محل در کنار مشخص کردن این طرح ها، دیگر معضلات محلی را شناسایی و به اطلاع شهرداری برسانند تا این نهاد خدمت رسان پس از انجام اقدامات کارشناسی، اجرای این طرح ها را در برنامه های خود قرار دهد.
در این نشست نیز از سوی اهالی شهرک 17 شهریور و مسجد امام حسین (ع) به پاس زحمات فرج الله ایلیات، شهرداری منطقه 10کرج، هدیه و لوح سپاس اهدا شد.
معتمدان این شهرک به منظور ادای احترام به جایگاه رزمندگان و جانبازان با همراه مدیر منطقه 10 شهرداری کرج با جانباز پاسدار عباس ترابی دیدار کردند.ک/2
7417/ 691
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




27/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن