تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814791273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروش عینک گوگل از امروز فقط برای 24 ساعت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فروش عینک گوگل از امروز فقط برای 24 ساعت تهران-ایرنا-شرکت گوگل امروز برای اولین بار فروش عینک هوشمند خود را فقط برای 24 ساعت امکان پذیر کرد.


به گزارش ایرنا از دیلی میل، تا امروز فروش عینک گوگل به صورت همگانی امکان پذیر نبود و تنها افرادی می توانستند این ابزار پوشیدنی گوگل را خریداری کنند که یا از توسعه دهندگانی بودند که در کنفرانس توسعه گوگل شرکت داشته اند یا مشتریان وفاداری که از سوی این توسعه دهندگان دعوت به خریداری شده اند.
بر اساس اعلام گوگل هر فردی که 1500 دلار و یک نشانی در کشور آمریکا داشته باشد، روز 26 فرودین می تواند برای خرید یک عینک گوگل به سایت گوگل مراجعه کند.
همچنین طبق اعلام گوگل، برای فروش عینک ها محدودیت وجود دارد و جزئیات مربوط به آن و اینکه آیا باز هم چنین امکان خریدی وجود خواهد داشت مشخص نیست.
عینک گوگل در واقع یک کامپیوتر پوشیدنی به حساب می آید. گوگل با یک طراحی ساده و معمولی سعی بر آن داشته رغبت مضاعفی برای کاربران در استفاده از این تکنولوژی نوظهور ایجاد نماید.
این عینک وزنی کمتر از یک عینک آفتابی دارد و شارژ باتری آن تا یک روز حفظ می شود.
این عینک بدون شیشه است. در واقع یکی از چشم های کاربر کاملاً آزاد بوده و تصویر توسط یک منشور بر روی چشم دیگر تابش می شود.
تصویر نهایی معادل یک نمایشگر 25 اینچی است مادامی که کاربر در فاصله 2.5 متری آن قرار دارد.
یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی عینک وظیفه عکس برداری و فیلم برداری را بر عهده دارد.
این دوربین به همراه صفحه نمایش، صفحه کنترل لمسی، باتری و سایر اجزا در یک سمت عینک (پیش فرض در سمت راست کاربر) قرار داشته و بقیه اجزای عینک را قاب آن تشکیل می دهد.
عینک گوگل قابلیت ارتباط با اینترنت به صورت وایرلس (وای فای 802.11b/g) را داراست. همچنین با اتصال به تلفن های هوشمند می توان از اینترنت 3G و 4G آن ها بر روی عینک گوگل استفاده کرد.
امکان استفاده از فناوری بلوتوث نیز در این عینک فراهم است اما هنوز در نسخه های اولیه این دستگاه از درگاه سیم کارت به صورت مجزا استفاده نشده است.
علمی(6)**2038**1440
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




27/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن