تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801783165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشاط بازیکنان استقلال در تمرین امروز/ قلعه نویی فقط نظاره گر تمرین بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نشاط بازیکنان استقلال در تمرین امروز/ قلعه نویی فقط نظاره گر تمرین بود تهران - ایرنا - آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال تهران در ایران پیش از اعزام به عربستان برای انجام بازی مقابل الشباب در لیگ قهرمانان آسیا، امروز (دوشنبه) در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.


به گزارش ایرنا، آبی پوشان که در این تمرین هاشم بیک زاده، امیرحسین صادقی، خسرو حیدری و آندرانیک تیموریان ملی پوشان خود را هم به همراه داشتند پس از گرم کردن و بازی آقا وسط به سانتر از جناحین و چارچوب شناسی پرداختند و بازی درون گروهی را در دستور کار قرار دادند.
امیر قلعه نویی سرمربی استقلال همچون روزهای گذشته با لباس شخصی فقط نظاره گر تمرین شاگردان خود بود و مجید صالح که امروز به عنوان مربی تیم ملی معرفی شد در تمرینات این باشگاه حضور نیافت.
بازیکنان استقلال در بازی درون گروهی با نشاط خاصی به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند که در این بین آرش برهانی با به ثمر رساندن چند گل آمادگی زیاد خود را نشان داد.
آخرین بخش تمرین استقلال به زدن ضربات از راه دور و ایستگاهی اختصاص داشت و در طول این تمرین چهار ملی پوش استقلال نگران وضعیت مبهم خود و تصمیم گیری کی روش سرمربی تیم ملی در مورد خودشان بودند.
امیرحسین صادقی که اندکی با مصدومیت از ناحیه زانو مواجه است در تمرین امروز به طور اختصاصی به دویدن و انجام بدنسازی پرداخت و یخ درمانی کرد.
محمد مهدی نظری مهاجم مصدوم استقلال که به بازی این تیم مقابل الشباب نمی رسد امروز با حضور در زمین شماره دو آزادی به تماشای تمرینات هم تیمی های خود پرداخت.
اصغر حاجیلو رییس آکادمی باشگاه استقلال هم با حضور در زمین شماره دو آزادی آخرین تمرینات این تیم پیش از دیدار با الشباب را تماشا کرد و در پایان تمرین با اعضای کادر فنی که در سفر به عربستان به حج عمره هم مشرف خواهند شد، خداحافظی کرد.
کاروان 50 نفره تیم فوتبال استقلال تهران امروز ساعت 16 عازم فرودگاده مهرآباد و ساعت 18 با هواپیمای اختصاصی عازم ریاض عربستان می شود.
تیم فوتبال استقلال تهران ساعت 22 و 5 دقیقه روز چهارشنبه 27 فروردین ماه در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الشباب عربستان در شهر ریاض می رود.
تیم استقلال در حال حاضر با 4 امتیاز در رده سوم گروه A لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد که در بازی خانگی دور رفت در مقابل الشباب با یک گل مغلوب این تیم شد.
امیر قلعه نویی و شاگردانش با قرار گرفتن در رده پنجم لیگ برتر ایران سهمیه سال آینده لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادند. این تیم برای صعود از گروه خود چاره جز پیروزی مقابل تیم 9 امتیازی و صدرنشین الشباب در شهر ریاض ندارد.
ورزشی (3)**7537**1067**
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن