تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814786540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراض نمایندگان به اقدام اخیر انگلیس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اعتراض نمایندگان به اقدام اخیر انگلیس تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اعتراض به انتشار لیست برخی از مقامات و نمایندگان مجلس برای تحریم، در نشست علنی مجلس اعتراض کرده و شعار «مرگ بر انگلیس» سردادند.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، «محمدصالح جوکار» نماینده یزد در نشست علنی امروز چهارشنبه مجلس در اخطار ماده 2 قانون اساسی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و تقدیم هزاران شهید در مسیر شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی گفت: مردم ایران، انگلیس، آمریکا و امپریالیسم را شکست دادند به شکلی که هم اکنون الگویی برای جهان تبدیل شدند.
وی با اشاره به اقدام اخیر وزارت امورخارجه انگلیس درباره انتشار لیستی از مقامات نمایندگان جمهوری اسلامی به بهانه حقوق بشر اظهارداشت: نام دو نماینده در این لیست است که برای ما افتخاری است که مورد تحریم این کشورهای امپریالیستی قرار گیریم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: انگلیس فراموش کرده که در طول سال های گذشته چه جنایاتی علیه حقوق بشر در کشورهای مختلف انجام داده و دست مقامات این کشور به خون هزاران انسان بی گناه آلوده است.
وی به حمایت انگلیس از گروهک تروریستی منافقین طی سال های گذشته اشاره کرد و گفت: یکی از موارد نقض حقوق بشر توسط این کشور حمایت از تروریست ها در سوریه و کشتن هزاران انسان بی گناه است.
وی به دولت انگلیس توصیه کرد که به جای فضولی به دنبال حل مسائل داخلی و برابری نژادهای مختلف در کشور خود باشند.
جوکار همچنین از وزارت امورخارجه خواست که هر چه سریع تر در این زمینه موضع گیری کند و گفت: از مجلس شورای اسلامی نیز می خواهم که ایران نیز مانند انگلیس افرادی که دستشان به خون ملت های آغشته است را معرفی کرده و اقدام متقابل و مشابهی انجام دهند.
پس از سخنان جوکار، «محمدرضا باهنر» که ریاست صحن علنی را برعهده داشت گفت: اگر بخواهیم به جنایات و اعمال انگلیس در 40، 50 سال گذشته رسیدگی کنیم طوماری خواهد شد که باعث ننگ این کشور است.
وی با خطاب قراردادن جوکار افزود: تحریم شما و آقای «خدایی سوری» افتخاری در کارنامه تان خواهد بود.
پس از سخنان باهنر نمایندگان مجلس شعار مرگ بر انگلیس سردادند.
سیام(3)**9103**9132 ** 1418
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




27/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن