تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821171222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت نفت در پی بازیابی هویت صنعت پتروشیمی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: وزارت نفت در پی بازیابی هویت صنعت پتروشیمی است خبرگزاری پانا: معاون وزیر نفت گفت: وزارت نفت درپی بازیابی هویت صنعت پتروشیمی ایران است و در این مسیر با همکاری و تلاش تمام فعالان این صنعت، دوباره پتروشیمی ایران را احیا خواهیم کرد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۷ فروردين ساعت 10:18



به گزارش خبرگزاری پانا ، معاون برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت در جریان بیست و دومین اجلاس مدیران تولید شرکتهای پتروشیمی افزود: صنعت پتروشیمی ایران با وجود همه چالشها با یکدلی و تعامل، دوباره در مسیر پیشرفت و توسعه قرار می گیرد و احیا می شود.
منصور معظمی با بیان این مطلب گفت: صنعت پتروشیمی باید طرحهای توسعه ای خود را اولویت بندی کند تا از این طریق و با برنامه ریزی های منسجم، مجتمعهایی که باید زودتر در مدار قرار گیرد، در اولویت ساخت و تکمیل باشد.
وی افزود: باید بیش از پیش درپی به ثمر رساندن طرحهای اولویت دار باشیم.
معاون وزیر نفت با بیان این که توسعه صنعت پتروشیمی، بدون مشارکت بخش دولتی امکان پذیر نیست گفت: در این مسیر باید به منظور مشارکت بیشتر شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در طرحهای توسعه ای، مجوزهای لازم کسب شود و این شرکت همگام با بخش خصوصی برنامه های آینده خود را به مرحله اجرا درآورد.
وی با بیان این که با توجه به شرایط موجود، به سمت توسعه و بالندگی صنعت پتروشیمی بازخواهیم گشت، گفت: حمایت از بخش خصوصی همچنان در دستور کار قرار دارد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن