تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798626336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور مقتدرانه نیروهای مسلح فکر هرگونه تجاوز به ایران را از ذهن دشمنان خارج کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه رضایی در روز پایانی رزمایش اقتدار3:
حضور مقتدرانه نیروهای مسلح فکر هرگونه تجاوز به ایران را از ذهن دشمنان خارج کرده است
کرمانشاه - خبرگزاری مهر: استاندار کرمانشاه گفت: حضور بسیار مقتدرانه و با صلابت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در عرصه های گوناگون باعث شده تا دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب فکر هرگونه تجاوزی به آب و خاک و آسمان ایران را از ذهن بیرون کنند.



ابراهیم رضایی صبح چهارشنبه در روز پایانی رزمایش اقتدار 3 که با حضور سردار احمدی مقدم فرمانده انتظامی، سردار ذوالفقاری فرمانده مربانی ناجا و فرماندهان نیروهای مسلح کرمانشاه در منطقه عمومی خان لیلی قصرشیرین برگزار شد، اظهار داشت: رزمایش اقتدار 3 بسیار باصلابت و خوب اجرا شد و توانست بازهم اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را به رخ دشمنانش بکشد. وی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همواره یکی از ارکان اقتدار نظام و انقلاب اسلامی بوده است و در شرایط مختلف با حضور پرصلابت خود زمینه های افزایش اقتدار کشورمان را فراهم آورده است. رضایی ادامه داد: از 35 سال گذشته که انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام (ره) به پیروزی رسید دشمنان مشکلات زیادی را برای کشورمان ایجاد کردند و همواره با سنگ اندازی و برنامه های مختلف قصد داشتند تا مانع از پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی شوند. استاندار کرمانشاه یادآور شد: یکی از سنگین ترین برنامه های دشمنان علیه انقلاب و ملت ایران، تحمیل جنگ هشت ساله بود اما با وجود بسیج تمام امکانات علیه نظام، ایران اسلامی توانست با ایستادگی و مقاومت جانانه نیروهای مسلح خود و مردم وفادارش درسی فراموش نشدنی به آنان بدهند. رضایی گفت: ملت مقاوم ایران در کنار برادران رزمنده خود توانستند به خوبی از مرزهای کشور دفاع و با تقدیم ده ها هزار شهید از آب و خاک و کیان خود دفاع کنند. وی ادامه داد: دشمنان پس از آنکه نتوانستند در دوران هشت ال دفاع مقدس به خواسته های خود برسند انواع تحریم ها را بر علیه ملت ایران وضع کردند تا بدین وسیله به اقتصاد کشور ضربه وارد کنند و مردم را از انقلاب و نظام دلسرد نمایند. مدیر ارشد استان، خاطرنشان کرد: در حالی که دشمنان فکر می کردند توانسته اند با این قبیل کارهای ضد انسانی مردم را از انقلاب و ارزش های آن دلسرد کنند اما حضور باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته بازهم خیال باطل دشمنان را اثبات و نشان دادند که برای همیشه پشتیبان انقلاب و نظام خواهند ماند. رضایی گفت: تحقق حماسه سیاسی از سوی مردم وظیفه مسئولین برای تحقق حماسه اقتصادی و همچنین تحول در بخش های اقتصاد و فرهنگ در سال جاری را دوچندان کرد و با تدبیر دولت آقای روحانی به فضل الهی امسال سال رشد و شکوفایی کشور و بهبود وضعیت اقتصادی و فرهنگی جامعه خواهد بود. وی در پایان برای کلیه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و خصوصا مرزبانان کشور آرزوی موفقیت کرد و گفت: امنیت بسیار خوب امروز کشور مرهون تلاش ها و جانفشانی های این عزیزان است و باید صمیمانه از آن ها قدردانی نمود.


۱۳۹۳/۱/۲۷ - ۰۹:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن