تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820103599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یکشنبه هفته آینده؛ زمان اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری 93/ آغاز انتخاب رشته از 3 اردیبهشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس سازمان سنجش آموزش به پانا خبر داد؛ یکشنبه هفته آینده؛ زمان اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری 93/ آغاز انتخاب رشته از 3 اردیبهشت خبرگزاری پانا: رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری سال 93 در روز یکشنبه هفته آینده خبر داد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۷ فروردين ساعت 08:58



ابراهیم خدایی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اعلام این خبر که نتایج اولیه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 93 از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود، افزود: داوطلبان می توانند در روز یکشنبه هفته آینده با مراجعه به سایت سازمان سنجش نتیجه آزمون خود را مشاهده کنند. رئیس سازمان سنجش آموزش با اعلام اینکه انتخاب رشته مجازین آزمون دکتری از روز سوم اردیبهشت ماه آغاز می شود، گفت: این دسته از داوطلبان می بایست مطابق با توضیحاتی که در اطلاعیه اعلام نتایج منتشر شده است، نسبت به انتخاب کد رشته محل ‌های مورد علاقه اقدام و پس از آن نیز کد رشته‌ محل‌های انتخابی خود را به ترتیب علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی وارد کتتد.
به گفته وی، هر داوطلب مجاز به انتخاب سه کد رشته محل است.
خدایی با بیان اینکه تعدادی از داوطلبان واجد شرایط برای بررسی سوابق علمی به دانشگاه ‌ها معرفی می‌ شوند، افزود: دانشگاه‌ ها نیز تا روز 15 مرداد فرصت دارند، نتایج را به سازمان سنجش اعلام کنند.
رئیس سازمان سنجش همچنین درباره ظرفیت پذیرش داوطلبان آزمون دکتری گفت: در زمان اعلام نتیجه اولیه آزمون تعداد 40 هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته می شوند و در نهایت 11 هزار نفر به عنوان پذیرفته شده نهایی در هفته اول شهریور ماه اعلام خواهد شد.
به گزارش پانا، آزمون دکتری روز 16 اسفندماه سال 92 برگزار شد و طی آن 195 هزار داوطلب با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن