تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820894003




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلسات اولياء و مربيان نبايد جنبه ي تشريفاتي داشته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ فروردين ۱۳۹۳ (۲۰:۳۴ب.ظ)
استاندار قم : جلسات اولياء و مربيان نبايد جنبه ي تشريفاتي داشته باشد استاندار قم برگزاري جلسات اولياء و مربيان را در راستاي کاهش آسيب هاي اجتماعي موثر ارزيابي و خاطرنشان کرد: جلسات اولياء و مربيان نبايد جنبه ي تشريفاتي داشته باشد .
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش در جلسه شواري آموزش و پرورش استان قم که در تالار امام رضا(ع) استانداري برگزار شد با اشاره به برنامه اسکان موفق مسافران نوروزي در مدارس استان گفت: اسکان بيش از 500 هزار نفر در مدت زمان 20 روز ، کار دشواري بود که با مديريت صحيح مسئولين استان خصوصا آموزش و پرورش محقق گرديد .
استاندار قم نقش چشمگير معلمان در اعتلاي فرهنگ جامعه را مورد توجه قرار داد و افزود: قشر فرهيخته فرهنگيان از ديرباز از جايگاه ويژه اي نزد عموم مردم برخوردار بوده اند .
حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش با اشاره به در پيش بودن سالروز شهادت استاد حوزه و دانشگاه شهيد مطهري و هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: با توجه به اينکه مدفن اين شهيد بزرگوار در قم واقع شده است لذا دستگاه هاي استان بايد اهتمام بيشتري را در برپايي هر چه باشکوه تر اين مناسبت داشته باشند .
وي با بيان اينکه اولويت اصلي متوليان آموزش و پرورش بايد بحث علمي و تربيتي جامعه باشد خاطرنشان کرد: همه بخش ها بايد آموزش و پرورش را در انجام موثر وظايف و ماموريت ها ياري کنند .
رئيس شوراي آموزش و پرورش استان پرداختن به مسائل زيرساختي در حوزه تعليم و تربيت را بسيار مهم قلمداد و تصريح کرد: مديريت جديد آموزش و پرورش نشان داده است که در اين زمينه مي تواند تحول آفرين باشد .
استاندار قم با بيان اينکه مشکلات فرهنگي تنها از طريق آموزش در سنين پايين قابل حل است گفت: افرادي که در سنين کودکي به تربيت آنها پرداخته شود در سنين بالاتر منشاء خيرات براي نظام مقدس جمهوري اسلامي خواهند بود .
حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش رتبه ي علمي استان و کاهش جرم را از شاخص هاي عملکرد متوليان امر آموزش و پرورش دانست و افزود: بايد با توجه به سند چشم انداز بيست ساله، رهنمودهاي مقام معظم رهبري و برنامه هاي دولت تلاش کنيم تا آسيب هاي جامعه را به بهترين شکل کاهش دهيم .
وي برگزاري جلسات اولياء و مربيان را در راستاي کاهش آسيب هاي اجتماعي موثر ارزيابي و خاطرنشان کرد:‌ اين جلسات مي بايستي با برنامه ريزي بوده و تنها جنبه ي تشريفاتي نداشته باشد .















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن