تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821163585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمنان نمی توانند کوچکترین آسیبی به کشور وارد کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مقام کشوری: دشمنان نمی توانند کوچکترین آسیبی به کشور وارد کنند گچساران - ایرنا - معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشورگفت: درسایه هنمودهای رهبرمعظم انقلاب و آرمانی دینی روحانیت مبارز دشمنان هرگز نمی توانند کوچکترین آسیبی به کشور، نظام و انقلاب وارد کنند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید یدالله شیرمردی عصرسه شنبه در آیین چهلمین روز درگذشت امام جمعه سابق دوگنبدان گفت: مرحوم متقی از قبل پیروزی انقلاب تاکنون ارایه دهنده خدمات دینی، احیاگر سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع)بود.
وی حفظ آرمان روحانیون برجسته ی انقلابی و شجاع همچون مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی نماینده فقید مقام معظم رهبری در کهگیلویه وبویراحمد و زنده یاد متقی کاشانی به انقلاب اسلامی آسیبی نخواهد رسید.
این مسوول بیان کرد: هر چند مرحوم متقی دارای فرزند نبود ولی تمام مردم گچساران را فرزند خود می دانست.
شیر مردی گفت: ایران اسلامی از اوایل پیروزی انقلاب با وجود تهدید و تحریم های غرب و شرق توانسته بخوبی مقاومت کند.
معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشورگفت: ملت هوشیار و همیشه در صحنه ایران همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده و با حضوردر پای صندوق هایی رای این امر را تثبیت کرده اند.
شیر مردی ابراز کرد: ایران اسلامی در این مدت پیشرفت های علمی چشمگیری داشته اند که از جمله آنها می توان پرتاب ماهواره به فضا، اعزام دو موجود زنده به فضا و دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای اشاره کرد.
معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشورگفت: اتحادیه اروپا و متعهدانشان علیه کشور ایران اسلامی که دارای سابقه غنی فرهنگی مذهبی و علمی است تصمیم گیری کرده و سخنان بیهوده بیان می کنند.
وی تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب این نکته مهم را بدانند که ملت ایران هرگز از فناوری صلح آمیز هسته ای دست برنمی دارند زیرا آن را حق مسلم خود می دانند.
شیر مردی اظهار داشت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، غربی ها در هیچ زمینه ای از جمله مذاکرات هسته ای قابل اعتماد نیستند و دروغگویی آنا برای ملت ایران ثابت شده است.
وی تصریح کرد: مسئله هسته ای تنها بهانه ای از سوی غرب برای مخالفت با ایران اسلامی است و غربی ها از اوایل پیروزی انقلاب تاکنون لحظه ای از مخالفت با انقلاب و نظام دست برنداشته اند.
7461/671
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن