تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802710555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان قزوین آماده برگزاری برنامه های هفته کارگر است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین بابایی با مهر مطرح کرد:
استان قزوین آماده برگزاری برنامه های هفته کارگر است
قزوین- خبرگزاری مهر: مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: با حضور موثر نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی مراسم هفته کارگر در قزوین با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی، هنری و مذهبی برگزار خواهد شد.



به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته کارگر روز سه شنبه با حضور نمایندگان دستگاههای عضو وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تشکل های کارگری و کارفرمایی در اداره کار قزوین برگزار شد. مسعود بابایی در این جلسه اظهارداشت: به پاس تلاشهای بی شائبه کارگران روز جهانی کارگر تعیین شده است که به لحاظ ارج نهادن به خدمات همه فعالان اقتصادی بویژه جامعه کار و تولید و کارگران معزز از چهارم لغایت 11 اردیبهشت در سراسر کشور ستادهایی در ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مستقر شده و با همراهی تشکل های کارگری و کارفرمایی و دستگاههای عضو وزارت پیگیر برگزاری مراسم و برنامه های تدوین شده این ایام هستند. وی با اشاره به مهمترین برنامه های هفته کارگر در استان تصریح کرد: فعالیت های تبلیغی در معابر و نصب بنر در محیط های صنعتی و تولیدی و ادارات و دستگاههای عضو، حضور کارگران در نماز عبادی، سیاسی جمعه، تجلیل ازکارگران جانباز و خانواده معظم شهدای کارگری، امور ورزشی و جشنهای مناسبتی در واحدهای تولیدی و صنعتی، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و مراسم ختم قرآن و ایجاد امکانات رفاهی مانند سانس های رایگان استخر در این ایام از مهمترین برنامه های این ستاد است. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع شعار سال خبرداد و گفت: مدیریت جهادی با نگاه منابع انسانی، از اهم موضوعاتی است که همیشه مورد تاکید مسئولان بوده لذا به دلیل نامگذاری سال درصددیم نشست ویژه مدیران ارشد واحدهای تولیدی و صنعتی در استان در ایام هفته کارگر با محوریت مدیریت جهادی با نگرش تاملی بر مدیریت منابع انسانی برگزار کنیم که امید است نتایج خوبی داشته باشد. بابایی افزود: دلجویی از کارگران بستری در بیمارستان رازی قزوین با هماهنگی مدیریت درمان تامین اجتماعی و مسئولان دستگاههای عضو شورای هماهنگی و نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی و تجلیل از کارگران بخش خدمات بیمارستان رازی قزوین و درمانگاههای تابع و کلینیک های این بخش در این ایام تدارک دیده شده است. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیدار کارگران و تشکل های کارگری و کارفرمایی استان با مقام معظم رهبری خبر داد و اظهارداشت: همانند سالهای گذشته برنامه دیدار با مقام معظم رهبری و بهره مندی از منویات معظم له در دستور کار وزارت کار است که اجرایی خواهد شد و برپایی یادواره شهدای کارگری با همکاری سازمان بسیج کارگری استان، تجلیل از نخبگان کارگری عضو بسیج با حضور مسئولان ارشد استان و سپاه حضرت صاحب الامر(عج) از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این روز است.

این مسئول تصریح کرد: اجرای مسابقات ورزشی دوچرخه سواری، دارت خانواده، فوتسال، گل گشت خانواده، پیاده روی و کوهپیمایی، والیبال، طناب کشی، غارنوردی و شنا ویژه کارگران و خانواده آنها، اعزام کارشناسان خبره و اساتید دانشگاه به روستاها جهت آموزش، در هفته کارگر اجرا می شود.

وی بیان کرد: با استفاده از کارشناسان خبره و اساتید دانشگاه دوره های آموزشی با موضوع شناسایی مشاغل خانگی، تعاون، کارآفرینی و خلاقیت را برای خانواده کارگران حاضر در روستاها برگزار خواهیم کرد و با توجه به امکانات روستایی مانند مسجد و مدارس روستایی برای احیاء فرهنگ کار و شناساندن راه درست در انتخاب شغل درآینده تلاش می کنیم.

بابایی خاطرنشان کرد: سخنرانی کارآفرینان موفق و نمونه استان در مدارس و دبیرستانها و دانشگاههای استان در خصوص عوامل موفقیت و زندگی با نگاه کارآفرینی در ایام هفته کارگر برای گروههای مختلف تشریح خواهد شد.

وی گفت: دیدار با مسئولان استان از جمله استاندار و نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته کارگر در قزوین است.


۱۳۹۳/۱/۲۶ - ۱۵:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن