تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813150084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهکارهاي تامين خوراک کارخانه هاي نفت پاسارگاد بررسي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ فروردين ۱۳۹۳ (۱۴:۵۴ب.ظ)
راهکارهاي تامين خوراک کارخانه هاي نفت پاسارگاد بررسي شد با حضور عضو هيات مديره، معاون امور هلدينگ هاي شرکت شستا، مديرعامل نفت پاسارگاد و مديران اين شرکت شيوه هاي تامين خوراک کارخانه نفت پاسارگاد بررسي شد.
به گزارش خبرگزاري موج، محسن دلاويز مديرعامل نفت پاسارگاد، در اين جلسه با تشريح برخي مشکلات تامين خوراک براي کارخانه هاي اين شرکت گفت: از مديرعامل و اعضاي هيات مديره شستا و سازمان تامين اجتماعي به عنوان مديران بالا دستي اين شرکت توقع داريم در رفع مشکلات تامين خوراک براي کارخانه هاي نفت پاسارگاد به ياري ما بشتابند.
وي تامين خوارک را يکي از چالش هاي مهم نفت پاسارگاد عنوان کرد و افزود: متاسفانه در برخي پالايشگاهها براي تامين خوراک همکاري لازم نمي شود در حالي که سازمان تامين اجتماعي در همين پالايشگاه ها سهام دار است و مي تواند در اين زمينه کمک دهنده خوبي براي نفت پاسارگاد باشد.
دلاويز، افزايش قيمت و جهش در توليد را دو سياست مهم کاري اين شرکت در سال جديد برشمرد و ادامه داد: براي رسيدن به اين دو هدف مهم نيازمند تهيه خوراک به اندازه مورد نياز با رفع مشکلات و چالش هاي فعلي هستيم.
مديرعامل نفت پاسارگاد با بيان اينکه بايد بتوانيم در بستري حرکت کنيم که اين چالش در راستاي منافع شرکت و افزايش توليد قير رفع شود، متذکر شد: با حل پايدار اين مشکل شاهد افزايش توليد و حضور فعال تر در بازارهاي داخلي و بين المللي خواهيم بود و منجر به حفظ منافع ملي در اين حوزه خواهد شد.
وي با تشريح برخي اقدامات انجام شده در دوران مديريتي خود در شرکت نفت پاسارگاد افزود: اولين برنامه انجام شده اقدام در مسير سلامت و شفافيت در امور شرکت بود که در اين راستا نسبت به حذف همه اختيارات فساد آور مديرعامل و مديران اقدام کردم.
دلاويز، حذف رانت را براي برخي مشتريان خاص از ديگر اقدامات خود براي مبارزه با فساد در اين شرکت عنوان کرد و افزود: با حذف فساد در اين حوزه و افزايش تنوع در مشتريان شاهد تحقق بودجه 92 درصدي شرکت در سه ماهه زمستان سال گذشته بوديم که اقدامي بي سابقه در تاريخ اين شرکت است.
مديرعامل نفت پاسارگاد، ايجاد نظارت درون سازماني، ايجاد واحد تحقيقات بازار، افزايش فعاليت واحد بازرگاني براي حضور در بازار هاي بين المللي، بازنگري در تمام قراردادهاي شرکت و تعيين تکليف قرادادهاي مانده از قبل و تدوين آيين نامه اين شرکت تا پايان خرداد ماه را از ديگر اقدامات انجام شده در دوران مديريتي خود برشمرد و ادامه داد: قراردادهاي کارکنان شرکت که همواره دغدغه آنها بوده است تا سوم خرداد روز آزاد سازي خرمشهر نهايي مي شود که اميدواريم بتوانيم دغدغه اين عزيزان را رفع کنيم.
دلاويز با تاکيد بر حضور فعال و اثرگذار شرکت نفت پاسارگاد در بازارهاي جهاني بيان کرد: قبل از اينکه اينجانب عهده دار اين مديريت شوم هيچ تفکري در حوزه صادرات اين شرکت نشده بود و توانايي براي صادرات در شرکت ايجاد نشده بود که برخلاف ماموريت هاي بين المللي اين بنگاه بزرگ اقتصادي است و ما در مسير حل اين مشکلات هستيم.
وي با اشاره به افزايش توليد قير شرکت نفت پاسارگاد به دو ميليون تن در دوران مديريتي خود گفت: به همکارانم گفته ام که به اين ميزان هر چند بسيار جاي تشکر دارد قانع نبوده و بايد تلاش کنيم اين عدد به دو ميليون و 500 هزار تن برسد که اگر چنين شود اتفاقي شگرف در اين شرکت نفت اتفاق افتاده است.
مديرعامل نفت پاسارگاد از کسب سود مناسب در اين شرکت خبر داد و افزود: با وجود تمام مشکلات گفته شده توانستيم در سال گذشته به سود مناسبي برسيم و شرکت در مسير سود آوري خوبي قرار گرفت.
در ادامه اين نشست، معاون امور هلدينگ هاي شرکت شستا با تقدير از عملکرد مديريتي در شرکت نفت پاسارگاد گفت: از اخباري که شرکت نفت پاسارگاد مي شنويم خيلي خوشحال مي شويم و از اينکه در اين مدت کم فعاليت هاي خوبي شده است جاي تبريک دارد.
عصاري با ابراز خرسندي از موفقيت شرکت نفت پاسارگاد در فضاي رقابتي خاطرنشان کرد: موفقيت اين شرکت در فضاي رقابت نشان مي دهد که مي تواند در آينده هم موفق باشد و به فعاليت هاي خود بهتر از گذشته ادامه دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن