تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820979674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرار نيست از معاونت کناره گيري کنم/ خبرنگاران بدون طرح بار ديگر اقدام کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ فروردين ۱۳۹۳ (۱۴:۱۲ب.ظ)
معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران: قرار نيست از معاونت کناره گيري کنم/ خبرنگاران بدون طرح بار ديگر اقدام کنند معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران گفت: خبرنگاراني که تاکنون موفق به دريافت طرح ترافيک سال 93 نشده اند مي توانند طي در روزهاي آينده براي دريافت اين طرح اقدام کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، سيد جعفر تشکري در حاشيه پنجاه و هفتمين جلسه علني شوراي اسلامي شهر تهران در جمع خبرنگاران با بيان اين مطلب تصريح کرد: خبرنگاراني که تاکنون موفق به درياقت آرم طرح ترافيک نشده اند مي توانند با در دست داشتن مدارک خبرنگاري خود و معرفي نامه از محل کارشان به معاونت حمل و نقل و ترافيک مراجعه کنند.
وي افزود: تمامي خبرنگاران مي توانند امسال طرح ترفيک دريافت کنند و مبلغي که از آنها دريافت مي شود نيز همان 40 هزار تومان است.
معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران با بيان اينکه " اسامي خبرنگاراني که تاکنون طرح ترافيک دريافت کرده اند را اعلام خواهيم کرد" اظهارکرد: خبرنگاراني که براي سال 93 موفق به دريافت طرح ترافيک شده اند اعلام خواهد شد تا اگر تبعيضي شده باشد مشخص شود.
وي تاکيد کرد: هم اکنون 5 برابر ميزان خبرنگاران فعال در شهر تهران، آرم طرح ترافيک در اختيار رسانه ها قرار گرفته، اما اين طور به نظر مي رسد که اين آرم ها به افراد غيرخبرنگار رسيده است.
تشکري هاشمي در پاسخ به اين سوال که آيا اين احتمال وجود دارد که در آينده نزديک شاهد خداحافظي شما از معاونت حمل و نقل و ترافيک باشيم؟، بيان کرد: من خودخواسته به معاونت حمل و نقل نيامده ام که از آن بروم.
وي خاطرنشان کرد: به عنوان يک سرباز در اختيار شهردار تهران هستم و اين مقام مسوول هر مسئوليتي که به من دهند خواهم پذيرفت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن