تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805545892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای پروژه های عمران روستایی درسال 93 در دستورکار دهیاران قراردارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر کل امور روستایی استانداری خوزستان؛ اجرای پروژه های عمران روستایی درسال 93 در دستورکار دهیاران قراردارد اهواز-ایرنا-مدیر کل امور روستایی استانداری خوستان گفت: اجرای پروژه های عمران روستایی در سال 93 ، در دستورکار دهیاران قراردارد و بخش قابل توجه ای ازاعتبارات به این بخش تخصیص می یابد.


جاسم مجیدی پورˈسه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به اینکه در سال گذشته اعتبارات تعلق گرفته به بخش های مختلف امور روستایی یک هزار و 500 میلیارد ریال بود پیش بینی می شود در سال 93 این اعتبارات 20 تا 25 درصد افزایش یابد.
مدیر کل امور روستایی استانداری خوزستان اظهار کرد:اعتبارات حوزه امور روستایی هرساله در پنج تا شش مرحله توسط وزارت کشور توزیع می شود که این اعتبارات در اختیار دهیاری ها قرار داده می شود.
مجیدی پور افزود: به دهیاری های استان تاکید شده که در سال جاری، حداقل 15 درصد از اعتبارات سال 93 باید به توسعه فضای سبز روستا ها اختصاص داده شود.
وی گفت: عمران روستا ها، ساخت و توسعه فضاهای کتابخانه ای، ایجاد پارک و توسعه فضای سبز روستا ها از جمله برنامه های مهم دهیاری ها در سال جاری است.
این مقام مسوول افزود: خوسبختانه در سال گذشته اعتبارات خوبی در بخش ارزش افزوده و عمرانی به دهیاری های استان خوزستان تعلق گرفت.
مجیدی پور اظهار کرد: در سال گذشته سهم اعتبارات تعلق گرفته به حوزه امور روستایی استان خوزستان 800میلیارد ریال بود که این اعتبارات بین دهیاری های استان توزیع شد.
وی گفت: یکی از مشکلات توزیع اعتبارات در بخش روستایی این است که برخی از شهرستان هایی که در مجاورت صنایع آلاینده قرا گرفته اند سهم بیشتری از اعتبارات عوارض به این روستاها اختصاص داده می شود.
مدیر کل امور روستایی استانداری خوزستان بیان کرد: بیش از 75 درصد از اعتبارات این بخش بین دهیاری های 5 تا 6 شهرستان توزیع می شود و این مساله حقوق باقی دهیاری ها را تضعیف کرده است.
مجیدی پور گفت: در سال گذشته پروژه هایی برای دهیاری ها تعریف شده که این پروژه ها در بخش عمران روستا ها در حال اجرا است.
وی گفت:علاوه بر اعتباراتی که از سوی وزارت کشور به دهیاری ها اختصاص داده می شود از محل اعتبارت عوارض نیز در سال گذشته 250 میلیارد ریال اعتبار به استان خوزستان اختصاص داده شد .
مدیر کل امور روستایی استاندرای خوزستان بیان کرد: همچنین در سال گذشته دو خرید عمده ماشین آلات برای دهیاری های استان انجام شد که بخشی از این خرید تا دو هفته دیگر به استان وارد شده وبین دهیاری ها توزیع خواهدشد .
وی با اشاره به توزیع اعتبارات عمرانی در بین دهیاری های استان گفت: در سال گذشته 50 میلیارد ریال اعتبار بین برخی از دهیاری های استان توزیع شد و خوشبختانه شاهد حرکت خوب در بخش عمران روستایی در استان خوزستان هستیم.
معاون امور روستایی استانداری خوزستان گفت: اگر بتوانیم این نقیصه را برطرف کنیم که تمامی دهیاری های استان به طور یکسان از اعتبارات عوارض و ارزش افزوده برخوردار شوند بی شک بخش قابل توجه ای از مشکلات دهیاری های استان حل خواهد شد.
مجیدی پور افزود: در سال گذشته تلاش شد با همکاری معاون عمرانی استانداری خوزستان دهیاری هایی که اعتبارات ارزش افزوده کمتری به آن ها تعلق گرفته است از طریق اعتبارات عمرانی که از سوی وزارت کشور تعلق گرفته سهم بیشتری دریافت کنند.
وی بیان کرد: همچنین از محل اعتبارات مربوط به جرایم رانندگی در سال گذشته نیز حدود 25 میلیارد ریال در بین دهیاری های استان توزیع شد که این اعتبارات در بخش علایم رانندگی ،ساخت پل های مسیر های روستایی،علامت گذاری و خط کشی جاده ها هزینه شده است.
مدیر کل امور روستایی افزود: همچنین در سال جاری به روستاهایی که در مسیر راهیان نور و مسافران نوروزی قرار داشتند اعتباراتی تعلق گرفت که این اعتبارات نیز صرف پاکسازی و امور مربوط به استقبال از مسافران نوروزی شده است.ک /3 7161/641
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن