تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799014958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان تهران آماده اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استان تهران آماده اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها است تهران بزرگ-ایرنا- استاندار تهران مرحله دوم هدفمندی یارانه ها را گام مهمی در اقتصاد کشور دانست و اظهار کرد: استان تهران نیز آمادگی کامل دارد هر زمان دولت مصمم به اجرا شد، همکاری لازم را داشته باشد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ˈسید حسین هاشمیˈ شامگاه دوشنبه در اولین شورای برنامه ریزی استان تهران که با حضور معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات بسیار خوبی برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها در استان صورت گرفته و جلسات متعددی نیز برگزار کرده ایم.
وی با بیان این مطلب که هیچ کمبودی در خصوص اجرای مرحله دوم هدفمندی در استان تهران وجود ندارد، افزود: تلاش های صورت گرفته منجر به آماده شدن کامل استان برای اجرای مرحله دوم شده است.
هاشمی در ادامه با اشاره به تشکیل شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت گفت: مدتی این شورا تعطیل شده بود که با سرکارآمدن دولت تدبیر و امید شورا با قوت بیشتری کار خود را آغاز کرد.
وی یکی از بهترین مسیرها برای تحقق شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت را اتاق بازرگانی تهران ذکر کرد و بیان کرد: اتاق تهران همکاری بسیار خوبی را با شورای گفت و گو کرده و اولین جلسه را نیز در محل اتاق برگزار کردیم.
استاندار تهران خبر از راه اندازی مرکز جذب سرمایه گذاری در استان داد و گفت: این مرکز با هدف جلوگیری از پراکندگی ها و دوباره کاری ها کار خود را به زودی آغاز خواهد کرد.
هاشمی گفت: سرمایه گذاران با آغاز به کار این مرکز دیگر سرگردان نخواهند شد و تمام فعالیت هایی را که نیاز دارند از یک محل و در کمترین زمان دریافت خواهند کرد.
نماینده عالی دولت در استان تهران در ادامه با اشاره به فعالیت NGO ها نقش آنان را اساسی ارزیابی کرد و بیان داشت: تشکل های مردم نهاد نیاز به حمایت هرچند حداقلی از سوی دولت دارند تا بتوانند راحت تر به فعالیت های خود ادامه دهند.
وی خواستار توجه بیشتر دولت تدبیر و امید نسبت به تشکل های مردم نهاد شد و افزود: دولت با حمایت از NGO ها خصوصا در استان تهران کمک خواهد کرد این استان در خصوص تشکل های مردم نهاد الگوی کشور شود.
استاندار تهران در ادامه مساله ترافیک و آلودگی هوای استان تهران را مورد اشاره قرار داد و نگران کننده بودن آن را مورد تاکید قرار داد.
وی با اشاره به حمایت دولت از طرح های ریلی گفت: متاسفانه شهرهای استان تهران در مساله استفاده از فاینانس خارجی مورد توجه قرار نگرفته اند.
نماینده عالی دولت در استان تهران خواستار مورد توجه قرار گرفتن شهرستان ها در بحث فاینانس شد و از معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور درخواست نمود هرچه می توانند مطالبات شهرداری تهران را پرداخت کنند.
تهرام/9977/ 699
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن