تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815314982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف ۴۰۰باتري خودرو از «انبار يک متهم»


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کشف ۴۰۰باتري خودرو از «انبار يک متهم»
کد خبر: ۳۹۳۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷ - 15 April 2014


بيش از ۵۰ مالباخته طي چند ساعت، اموال مسروقه خود را شناسايي کرده اند

به گزارش خراسان، ماموران تجسس کلانتري طبرسي جنوبي مشهد با انجام يک سري فعاليت هاي اطلاعاتي و پليسي موفق شدند از مخفيگاه يک متهم به مالخري ۳۹۴ عدد باتري انواع خودرو و ديگر قطعات و لوازم را کشف کنند. اين درحالي است که صبح روز گذشته بيش از ۵۰ تن از مالباختگان باتري هاي مسروقه خود را شناسايي کردند.

رئيس پليس مشهد روز گذشته ضمن بيان اين مطلب و در تشريح چگونگي اين عمليات گفت: طي ماه هاي گذشته پرونده هايي درکلانتري هاي مشهد مبني بر سرقت باتري هاي خودرو تشکيل شده بود که با افزايش اين گونه پرونده ها، به سرکلانتري هاي مشهد دستور داده شد تا با تشکيل گروه هاي ويژه اي از ماموران زبده، به پي گيري تخصصي سرقت هاي باتري بپردازند.

سرهنگ حجت نيکمرام افزود: پس از بررسي هاي پليسي و تجميع پرونده هاي مذکور، سرنخ ماجراي سرقت باتري ها به شمال مشهد رسيد. بنابراين گروهي از ماموران تجسس با نظارت مستقيم سرهنگ اکبر حسين پور(سرکلانتر شمال مشهد) تحقيقات گسترده اي را با فرماندهي سرهنگ حاجيان (رئيس کلانتري طبرسي جنوبي) آغاز کردند.

وي افزود: ماموران تجسس با به کارگيري منابع و مخبران محلي به اطلاعاتي دست يافتند که نشان مي داد فردي به عنوان باتري ساز، به خريد باتري هاي سرقتي اقدام مي کند.اين اطلاعات کافي بود تاماموران بررسي هاي خود را درباره اين مرد ۳۷ساله متمرکز کنند.

فرمانده انتظامي مشهد خاطرنشان کرد: ماموران تجسس در ادامه تحقيقات غيرمحسوس خود به انبار بزرگي رسيدند که تعداد زيادي انواع باتري هاي خودرو در آن وجود داشت و اين انبار نيز متعلق به فرد مظنون بود.

وي تصريح کرد: ماموران پس از تکميل اطلاعات خود و با هماهنگي معاون دادستان مشهد، مغازه اين مرد را در خيابان شهيد عليمرداني مشهد مورد بازرسي قرار دادند که تعداد زيادي باتري خودرو از آن جا کشف و ضبط شد.

سرهنگ نيکمرام ادامه داد: مرد ۳۷ساله نيز که با دستورات قضايي دستگير شده بود ادعا کرد باتري هاي مذکور را خريداري کرده است و آن ها مسروقه نيستند اين درحالي بود که وي داشتن هرگونه انبار باتري خودرو را نيز انکار مي کرد اما وقتي ماموران او را به سمت انبار باتري ها که قبلا توسط گروه ويژه شناسايي شده بود، کشاندند ناگهان در يک فرصت مناسب پا به فرار گذاشت ولي هنوز فاصله ۵۰متري را طي نکرده بود که در محاصره قرار گرفت و حلقه هاي قانون بر دستانش گره خورد. رئيس پليس مشهد با اشاره به اين که در بازرسي از اين انبار نيز صدها باتري خودرو به همراه تعدا

د زيادي رينگ و لاستيک، ضبط و پخش، مقدار جزئي موادمخدر، سيلندرهاي ۱۱کيلويي گاز و ديگر قطعات خودرو کشف شد، افزود: اين فرد مجوز قانوني براي ارائه خدمات از اتحاديه مربوط را نيز ندارد و به صورت غيرقانوني فعاليت مي کرد.

سرهنگ حجت نيکمرام يادآور شد: طي چند ساعت پس از انتقال باتري ها به کلانتري طبرسي جنوبي بيش از ۵۰تن از مال باختگان باتري هاي مسروقه خود را که علامت هاي خاص داشت شناسايي کردند.

 اين درحالي است که بررسي هاي پليس نشان مي داد، ۲تن از شاگردان قبلي اين فرد که هم اکنون به اتهام سرقت در زندان به سر مي برند احتمالاً در سرقت باتري ها نيز نقش داشته اند که تحقيقات در اين باره ادامه دارد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن