تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814720794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پلیس فتا در خصوص ثبت نام مرحله دوم هدفمندی یارانه ها هشدار داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پلیس فتا در خصوص ثبت نام مرحله دوم هدفمندی یارانه ها هشدار داد تبریز- ایرنا - رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: در راستای اجرایی شدن مرحله دوم هدفمند سازی یارانه ها مردم هنگام ثبت نام مراقب به سرقت رفتن اطلاعات شخصی توسط افراد سود جو و کلاهبرداران اینترنتی باشند.


سرهنگ محمد قاسملو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ممکن است برخی افراد سودجو و فرصت طلب از طریق طراحی صفحات جعلی ثبت نام قصد کلاهبرداری از مردم را داشته باشند.
وی از شهروندان خواست: از ارایه اطلاعات مالی و بانکی خود به افراد و سایت های نا آشنا جدا خودداری کنند.
سرهنگ قاسملو تاکید کرد: روش ثبت نام فقط اینترنتی بوده و سرپرستان خانوارها فقط به سایت www.refahi.ir مراجعه و مراحل ثبت نام را کامل کنند.
وی گفت: هموطنانی که به شبکه اینترنتی دسترسی ندارند می توانند با در دست داشتن شماره ملی و کدپستی به مراکز معتبر اعلام شده از جمله دفاتر کمیته امداد، سازمان بهزیستی، دفاتر پیشخوان دولت، پلیس + 10 و دفاتر فناوری اطلاعات (آی سی تی) روستایی مراجعه و ثبت نام کنند.
رییس پلیس فتا تاکید کرد: افرادی که قصد ثبت نام یارانه در مراکز عمومی مانند کافی نت ها را دارند باید دقت داشته باشند که فقط اطلاعات خواسته شده از سامانه را در اختیار متصدیان قرار داده و از ارائه مشخصاتی همچون شماره کارت بانکی و رمز دوم آن اکیدا پرهیز نمایند.
وی اظهار کرد: در صورت مشاهده این گونه تخلفات مراتب را ازطریق سایتwww.cyberpolice.ir به اطلاع پلیس فتا برسانند.
6120/587
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن