تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814680739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رتبه سی و دوم شهرستان چادگان در هوشمندسازی مدارس


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان معتمدی خبر داد:
رتبه سی و دوم شهرستان چادگان در هوشمندسازی مدارس
چادگان - خبرگزاری مهر: فرماندار چادگان گفت: در بخش هوشمند سازی مدارس شهرستان چادگان رتبه سی و دوم کشور را به خود اختصاص داده است.



به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله معتمدی صبح سه شنبه در جلسه تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان چادگان، به تغییر کاربری و تجهیز مرکز رفاهی فرهنگیان در دوره مدیریت اسداله آقایی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: فاز دوم این مجموعه با پیشرفت بالای 70 درصد در حال تکمیل شدن است. وی افزود: در بخش هوشمند سازی مدارس نیز شهرستان چادگان رتبه سی و دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

اسداله آقایی نیز در آیین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان چادگان گفت: 74 باب آموزشگاه در شهرهای رزوه – چادگان و روستاهای منطقه گازکشی شده است. مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان چادگان گفت: تعامل با ادارات ، ترویج ارزش های اسلامی انقلابی ،تکریم ارباب رجوع،ایجاد آرامش در محیط کار ، عدم دخالت دیدگاه سیاسی در تصمیم گیری ها  از سیاست های کاری زمان مدیریت بنده بوده است. وی افزود: شش باب آموزشگاه از جمله آموزشگاه شهید عباسی، آموزشگاه شبانه روزی طالقانی، دبیرستان حمزه، آزمایشگاه دکتر حسابی و دبیرستان علی آباد و هنرستان جم نیز تخریب و بازسازی شده است. در پایان از زحمات بیش از پنج ساله اسداله آقایی مدیر اسبق آموزش و پرورش با اهدای لوح سپاس و هدایای نفیس قدردانی شد و احمد بیات به عنوان مدیر آموزش و پرروش شهرستان منصوب شد.


۱۳۹۳/۱/۲۶ - ۱۰:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن