تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820304762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزون بر یک میلیارد ریال اعتبار بحران خشکسالی عشایر گیلان اختصاص یافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: افزون بر یک میلیارد ریال اعتبار بحران خشکسالی عشایر گیلان اختصاص یافت خبرگزاری پانا:رییس دفتر امور عشایری سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: یک میلیارد و 200میلیون ریال از محل اعتبارات بحران خشکسالی سال گذشته به عشایر اختصاص یافت.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۶ فروردين ساعت 09:41



به گزارش خبرگزاری پانا،سیدعلی نعیمی گفت: این اعتبارات که مربوط به بحران خشکسالی سال 92است در زمینه های بهبود خدمات رسانی به عشایر کوچنده استان گیلان در قالب طرح هایی نظیر انتقال آب، بهسازی چشمه ها، احداث و نصب آبشخور دامی هزینه می شود.

وی خاطرنشان کرد: استان گیلان 254هزار هکتار مرتع ، یک میلیون و 200هزار راس دام سبک و یکصد هزار راس دام سنگین دارد.

نعیمی اظهار داشت: سالانه بیش از شش هزار تن گوشت قرمز، یک هزار و 800تن پشم به ارزش اقتصادی دو هزار و یکصد میلیارد ریال توسط این دامداران تولید می شود.

وی گفت: فصل کوچ عشایر استان گیلان از 15اردیبهشت ماه آغاز می شود که 80درصد این کوچ، درون استانی و 20درصد برون استانی است.

وی خاطرنشان کرد: 9هزار و 500خانوار عشایری گیلان با 55 هزار نفر جمعیت، 40درصد صنایع دستی استان را در اختیار دارند.

به گفته رییس دفتر امور عشایری سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان؛ رتبه گیلان در امور عشایر در کشور از نظر جمعیت انسانی و دامی نهم می باشد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن