تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820386760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویتالی نامکین: ایران از حقوق خود کوتاه نمی آید اما توافق با 1+5 نهایی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ویتالی نامکین: ایران از حقوق خود کوتاه نمی آید اما توافق با 1+5 نهایی می شود بیروت – ایرنا - « ویتالی نامکین» رییس موسسه شرق شناسی در آکادمی علوم روسیه تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران از حقوق خود کوتاه نمی آید اما توافق ایران و گروه 1+5 نهایی می شود.


به گزارش ایرنا، نامکین در گفت وگو با روزنامه لبنانی (السفیر) که روز سه شنبه منتشر شد، افزود : شک ندارم ، توافق ایران و گروه 1+5 نهایی می شود.
وی افزود : در سفری که به ایران داشتم، دریافتم که دست کم مقامات ایرانی برای حل این مسئله مصمم و خواستار حل وفصل مسائل خود با غرب و داشتن روابط عادی با آنها هستند زیرا برای اقتصاد ایران ضروری است.
رییس موسسه شرق شناسی در آکادمی علوم روسیه درعین حال تاکید کرد: ایران کشوری است که حاضر نیست از نقش خود در منطقه مانند مسائل سوریه و فلسطین کوچکترین عقب نشینی کند.
نامکین خاطرنشان کرد: ایران ممکن نیست که از برنامه هسته ای خود کوتاه بیاید وهرگونه فشاری بر ایران مانند شرط تغییر سیاست هایش در منطقه مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

** راهکار نظامی در سوریه جواب نمی دهد
رییس موسسه شرق شناسی در آکادمی علوم روسیه تاکید کرد که راهکار نظامی در سوریه جواب نمی دهد و کسانی که فکر می کنند با توسل به زور و جنگ می توانند در سوریه به هدفی دست یابند ، در رویا و خیال بسر می برند.
وی اظهار داشت: بشار اسد رییس جمهوری قانونی سوریه است و در انتخابات آینده هم به نظر من پیروزمی شود و بر کشورش در هر صورتی حکومت خواهد کرد و قانون اساسی سوریه هم به او چنین اجازه ای را می دهد.

** آمریکا در قضیه فلسطین مرتکب اشتباه شده است
ویتالی نامکین تاکید کرد: آمریکا هنگامی که تصمیم گرفت بطور یکجانبه وارد قضیه فلسطین شود و همکاری در چارچوب گروه 4 جانبه بین المللی را کنار بگذارد ، مرتکب اشتباه بزرگی شد.
وی تاکید کرد که آمریکا به تنهایی نمی تواند نقش میانجی ایفا کند و پیروز شود.
رییس موسسه شرق شناسی در آکادمی علوم روسیه همچنین در بخش دیگری از مصاحبه با السفیر گفت که حزب الله بخشی از نقشه داخلی لبنان است.
نامکین گفت که در باره ورود حزب الله به سوریه نظری نمی دهد.
خاورم ** 1324
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن