تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813483885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجتمع فرهنگی هنری شهر اقبالیه افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مجتمع فرهنگی هنری شهر اقبالیه افتتاح شد قزوین - ایرنا- همزمان با هفته فرهنگ و هنر انقلابی مجتمع فرهنگی هنری پیامبراعظم (ص) در شهر اقبالیه روز دوشنبه با حضور استاندار قزوین و جمعی از مسوولان گشایش یافت.


به گزارش ایرنا، استاندار قزوین در این مراسم گفت: امسال که بنا به فرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده، ضرورت دارد که در اجرای برنامه های فرهنگی استان اقدامات مثبت و تاثیرگذاری صورت گیرد.
ˈمرتضی روزبهˈ افزود: در حوزه فرهنگ، ناگفته های زیادی وجود دارد که باید با ابزار هنر و به صورتی هنرمندانه بیان شود.
وی اضافه کرد: مجتمع های فرهنگی باید از ظرفیت صاحبنظران وصاحبان فکر و اندیشه بهره گیرند تا بخشی از ایده مقام معظم رهبری در بخش فرهنگ محقق شود.
روزبه ادامه داد: مجتمع های فرهنگی باید جامعیت داشته باشند و همه افراد و صنوف مختلف بتوانند در این مراکز حضور یافته و از کلاس ها و برنامه های آن استفاده کنند.
وی تصریح کرد: کوته نگری در امور فرهنگی جفا به این بخش است، زیرا ابعاد و حجم گسترده این حوزه به قدری است که می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.
استاندار قزوین گفت: نهادها و ادارات فرهنگی در استان وظیفه دارند که نگاه گسترده ای به بحث فرهنگ استان داشته باشند و مدیریت ارشد استان نیز با جدیت این امور را مورد نظارت و پیگیری قرار خواهد داد.
این مسوول یادآور شد: شهر اقبالیه به دلیل موقعیت ویژه ای که دارد همواره مورد توجه خاص مسوولان استان است و تلاش می کنیم به مشکلات آن رسیدگی شود.
وی از امام جمعه، شهردار، شورای اسلامی شهر خواست برای ساماندهی و عمران اقبالیه تلاش و برای ساماندهی آن برنامه مدونی تهیه کنند، گفت: توسعه اقبالیه در بخش های مختلف نیازمند تدبیر و برنامه ریزی و تلاش است و بنده چشم انداز روشنی را برای توسعه این شهر پیش بینی می کنیم.
معاون امور فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در این مراسم گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت یک هزار و 700 متر مربع با زیربنای 820 مترمربع ساخته شده و دارای واحد سرایداری، سالن آمفی تاتر با ظرفیت 125 نفر، هفت اتاق اداری، کتابخانه و سرویس بهداشتی است.
ˈمهدی رمضانیˈ افزود: این مجتمع فرهنگی و هنری با اعتبار پنج میلیارد و 600 میلیون ریال احداث شده که یک میلیارد و 400 میلیون ریال برای تجهیز سالن آمفی تئاتر هزینه شده و مجری آن اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس قزوین بوده است.
شهر اقبالیه با 65 هزار نفر جمعیت در 10 کیلومتری جنوب شهر قزوین قرار دارد.
7389/ 614
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن