تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820868052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقامت مسافران نوروزی در خوزستان210 درصد رشد داشته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

در نوروز سال 93 ؛ اقامت مسافران نوروزی در خوزستان210 درصد رشد داشته است اهواز-ایرنا- معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: بر اساس آمار سازمان میراث فرهنگی کشور در نوروز امسال افزون بر9 میلیون و 800 هزار نفر در استان خوزستان اقامت داشته اند که این رقم نشان دهنده رشد 210 درصدی سفرهای نوروزی به استان خوزستان نسبت به سال گذشته است.


ˈاحمد سیاحی ˈ روزدوشنبه در آیین تجلیل از فعالان ستاد راهیان نور و ستاد های اجرایی خدمات سفرهای نوروزی در محل استانداری خوزستان افزود: بر اساس آمارها در سال گذشته تعداد میهمانان نوروزی در استان خوزستان سه میلیون و 162 هزار نفر ثبت شده است.
وی بیان کرد: یکی از دلایل افزایش میهمانان نوروزی در استان خوزستان سفر مقام معظم رهبری به استان خوزستان و دیدار از یادمان های دفاع مقدس که این مسئله موجب افزایش سفرهای نوروزی به یادمان های دفاع مقدس شد.
سیاحی افزود:جاذبه های ایجاد شده در استان خوزستان و اطلاع رسانی های انجام شده در خصوص جاذبه های گردشگری استان، همدلی مسوولان استانی برای فراهم کردن مقدمات استقبال از میهمانان نوروزی و وضعیت مطلوب آب و هوایی موجب شد مسافران نوروزی خوزستان را برای مسافرت انتخاب کنند.
وی بیان کرد: در ایام نوروز خوشبختانه در بخش مبلمان شهری اقدامات خوبی انجام شد و نواقصی که دراین زمینه وجود داشت تا حدودی برطرف شد.
سیاحی افزود: همواره از اهواز به عنوان آلوده شهر جهان نام برده می شود و این شهر با نداشتن آب سالم آشامیدنی و ریزگردها به کشور معرفی شده است در صورتی که با وجود تمامی این تبلیغات منفی که پایه و اساسی علمی نیز ندارد مسافران زیادی در اهواز اقامت داشتند.
معاون عمرانی استاندار خوزستان افزود: در ایام نوروز شاهد بودیم مردم استان به صورت خود جوش با تشکیل ستادهایی از میهمانان نوروزی استقال می کردند که همین امر موجب افزایش رضایت مندی مسافران نوروزی از حضور در استان خوزستان شد.
سیاحی با قدردانی از فرمانداران شهرهای اهواز،آبادان،شوش و بخشداران بستان ،اروند کنار،فتح المبین و اندیمشک گفت: تمامی فرمانداران و بخشداران در ایام نوروز با تمامی توان در خدمت مردم استان و شهروندان استان بودن و باید از تمامی آن ها تجلیل کرد.
وی افزود: باید از تلاش های شهرداران اهواز،آبادان،دزفول،هویزه،اروندکنار،بستان،قلعه تل،دهدز ،رامهرمز و بندر امام خمینی(ره) برای ایجاد فضایی پر نشاط برای میهمانان نوروزی قدردانی کرد.
7161/538
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن