تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820000169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسافران نوروزی ورودی به گلستان نسبت به سال گذشته 12درصد رشد داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مسافران نوروزی ورودی به گلستان نسبت به سال گذشته 12درصد رشد داشت گرگان - ایرنا- دبیر اجرایی ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان گفت: تعداد مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به استان در سال 93 نسبت به سال گذشته 12 درصد داشته که نشاندهنده تبدیل گلستان از استان عبوری به مقصد گردشگری می باشد.


ˈقربان عباسیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تلاش ها برای جلب رضایت گردشگران و مسافران، اظهارکرد: میزان بازدیدها ونظارت های صورت گرفته از مراکز اقامتی و پذیرایی وفعالیت های مرتبط با ستاد نیز 15درصد رشد داشته و بازدیدکنندگان ازموزه های گلستان نیز دراین ایام 35درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری گلستان افزود: در ایام فعالیت ستاد، نسبت به سال گذشته تعداد عملیات امداد ونجات 25درصد و بازدید ازسایت موزه جرجان وبرج قابوس 45درصد رشد داشته است.
عباسی بابیان رشد 130درصدی برگزاری جشنواره های نوروزی امسال (روستایی، فرهنگی) وافزایش 110درصدی تعداد غرفه های صنایع دستی، سوغات و ملزومات سفر، گفت: فروش صنایع دستی درسال گذشته 400 میلیون تومان و در ایام نوروزی امسال 2 میلیارد و 200 میلیون تومان بود که این میزان 250درصد رشد را نشان می دهد.
وی همچنین به کاهش تصادفات درسطح جاده های استان به میزان 31درصد اشاره کرد و تعداد مجروحین این حوادث را 18درصد کمتر از سال قبل عنوان کرد وافزود: کاهش تخلفات صنفی در این مدت نسبت به سال گذشته 48درصد بوده است.
عباسی اضافه کرد: ارائه خدمات به موقع و موثر به مسافران و گردشگران طبق سنوات گذشته، تبیین سیاست ها، اهداف و شرح وظایف دستگاهی و سازمانی مرتبط به منظور ارائه تسهیلات مناسب به گردشگران و بسیج امکانات و نیروی انسانی به منظور راهنمایی و امدادرسانی وهمچنین معرفی توانمندی ها و جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان از ماموریت های این ستاد است.
استان گلستان واقع در شمال ایران در ایام تعطیلات نوروزی پذیرای گردشگران و مسافران بسیاری از نقاط مختلف کشور است که این استان را به عنوان مقصد سفر و یا عبور بمنظور حرکت به سمت حرم رضوی در مشهد مقدس انتخاب می کنند.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های گلستان روز گذشته اعلام کرد که در قالب طرح نوروزی این اداره کل بیش از پنج میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.
به گفته مهندس ˈمهدی میقانیˈ ، از ابتدای شروع طرح نوروزی از 25 اسفند 92 تا پایان طرح در پانزده فروردین جاری، پنج میلیون و 290 هزار و 320 تردد در جاده های استان گلستان ثبت شد.
وی اظهار کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه ترافیک آنلاین راه ها در 24 محور مواصلاتی استان گلستان و 18 دستگاه ترددشمار، آمار کل تردد در ایام طرح سفرهای نوروزی، پنج میلیون و 290 هزار و 320 وسیله نقلیه بوده که هفت درصد از کل این تردد سهم وسایل نقلیه سنگین بوده است.
601
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن