تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: ببينيد دوستانش چه كسانى هستند؟ نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816898027




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واگذاری سرخابی‌ها در سال 93 قطعی است


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: رییس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد
واگذاری سرخابی‌ها در سال 93 قطعی است




رییس سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به اینکه بنا نداریم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را به روزهای پایانی سال موکول کنیم گفت: امیدواریم هیات وزیران در خصوص این دو باشگاه اظهارنظر کرده و راه برای این سازمان هموارتر شود.





خبرگزاری ایسنا: میر علی اشرف عبدالله پوری حسینی در نشستی با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت واگذاری سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: با وجود همه فشارهایی که در سال گذشته وارد شد قیمت گذاری شرکت‌ها تا پایان سال انجام شد ولی متاسفانه چون اطلاعات کافی در صورت‌های مالی شرکت وجود نداشت این واگذاری صورت نگرفت.

وی ادامه داد: سازمان خصوصی سازی برای این که وظایف خود را انجام دهد با حضور وزیر ورزش و اعضای هیات واگذاری قیمتی برای هر دو باشگاه پیشنهاد داد اما دو مورد نقصان در کار واگذاری این دو باشگاه مشاهده شد.

رییس سازمان خصوصی سازی توضیح داد: اولین ایراد این است که در دولت گذشته این دو شرکت از گروه یک به دو منتقل شدند یعنی 80 درصد آن ها باید واگذار شده و 20 درصد آن ها در اختیار دولت باقی بماند که این نکته مورد ایراد وزیر ورزش قرار گرفت. لذا قرار شد از هیات وزیران اجازه کسب کنند که این دو باشگاه به گروه دو برگردانده شوند.

پوری حسینی گفت: ایراد دوم واگذاری باشگاه‌های درفشی فر و مرغوبکار به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بود که اجرایی شدن آن به تعویق افتاد و لذا چون مورد ایراد قرار گرفته بود قرار شد که دراین خصوص کسب تکلیف شود.

وی عنوان کرد:‌بر این اساس کارگروهی توسط هیات وزیران تعیین شد تا به این موارد رسیدگی کرده و به هیات واگذاری اعلام کنند که سازمان خصوصی سازی منتظر است این دو مورد رفع ابهام شده و مسیر برای واگذاری این دو باشگاه هموارتر شود.

وی یادآور شد: این درحالی است که دقیقا در همان روزی که هیات واگذاری برای تعیین تکلیف این دو باشگاه تشکیل جلسه داد مدیر عامل یکی از باشگاه‌ها در نامه‌ای به وزیر ورزش اعلام کرد که این باشگاه 300 میلیارد تومان دارایی دارد که این برای سازمان خصوصی سازی جالب بود و یکی از برکات هیات واگذاری این بود این باشگاه‌ها دارایی چند صد میلیاردی داشتند و ما خبر نداشتیم که امیدواریم در صورت‌های مالی این دو باشگاه قید شود.

پوری حسینی ادامه داد: به این ترتیب سازمان خصوصی سازی فشار زیادی به این دو باشگاه وارد کرد که امیدواریم هیات وزیران در خصوص این دو باشگاه اظهارنظر کرده و راه برای این سازمان هموارتر شود. بدیهی است که در این مدت وزارت ورزش اداره این دو باشگاه را بر عهده دارد و طبق قانون بودجه قرار است این دو باشگاه از طریق مزایده واگذار شوند این درحالی است که بنا نداریم واگذاری این دو باشگاه را به روزهای پایانی سال موکول کنیم.

رییس سازمان خصوصی سازی یادآور شد: قیمت استقلال و پرسپولیس در هیات واگذاری صد میلیارد تومان تعیین شد ولی با توجه به دارایی‌هایی که این دو باشگاه دارند و در صورت‌های مالی آن‌ها عنوان نشده بود قرار شد تا اموال ودارایی های آن ها مشخص شده و با قیمت گذاری جدیدی به هیات واگذاری برود.







تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن