تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813277782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین رزمایش تخصصی پهپادی، امسال/ واگذاری امنیت مرز جنوب شرق به سپاه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نخستین رزمایش تخصصی پهپادی، امسال/ واگذاری امنیت مرز جنوب شرق به سپاه


در این رزمایش، از پهپادهای شناسایی، هدف و انتحاری استفاده می شود تا افزون بر نمایش قدرت و اقتدار نیروی زمینی، نقاط ضعف ممکن، پیدا و برطرف شود.«پس از حادثه برای ۵ مرزبان، ستاد کل نیروهای مسلح، مسئولیت مرز جنوب شرقی را به سپاه پاسداران محول کرده است.» به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، فرمانده کل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در نشست خبری که به مناسبت 29 فروردین، «روز ارتش»، با بیان اینکه رزمایش پهپادی نخستین بار در کشور برگزار می شود، گفت : در این رزمایش، از پهپادهای شناسایی ، انتحاری و هدف استفاده می کنیم.
  سردار پوردستان گفت: در عمده رزمایش های ما، پهپاد در رزمایش ها به صورت یک یگان بود، اما با توجه به ظرفیت های پهپادی که در کشور داریم، امسال تصمیم گرفتیم نخستین بار رزمایش تخصصی پهپادی برگزار کنیم. پوردستان همچنین دستاوردهای نیروی زمینی ارتش را تشریح کرد:
 
دانلود   پوردستان در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه آیا امسال دستاوردهای تازه موشکی خواهیم داشت یا نه، گفت: طرحی را با وزارت دفاع و نیروی هوا فضای سپاه اجرا می کنیم که برد و دقت موشک های نازعات را افزایش می دهیم و سعی می کنیم برد دیگر موشک ها را نیز افزایش دهیم.   پوردستان افزود: در ضمن ما تولید بالگردهای پیستونی را در دستور کار قرار دادیم، زیرا بالگردهای قبلی ما، همگی موتور جت بود که این نوع بالگردها برای برگزاری آموزش ها هزینه ها را بالا می برد، اما با ساخت بالگردهای پیستونی موفق شدیم هزینه آموزش را پائین بیاوریم.

سردار پوردستان، همچنین به برخی دیگر از فعالیت های نیروی زمینی ارتش اشاره کرد و گفت: نخستین ماموریت نیروی زمینی ارتش، مراقبت از مرزهاست که قرارگاه منطقه ای غرب و قرارگاه منطقه ای جنوب غرب اجرا می کند که حاصل این حضور، کشف صدها قبضه تفنگ شکاری و کلت، هزاران شیشه نوشیدنی الکلی، هزاران راس دام قاچاق و دستگیری ده ها متردد غیرمجاز به کشور بود که این از مهم ترین فعالیت های نیروی زمینی ارتش در مرزهاست.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش تا به حال، بیش از یک میلیون هکتار از اراضی مین گذاری شده را پاکسازی کرده است، افزود: این اراضی، به دامداران، کشاورزان و شرکت های نفتی تحویل شده و به اقتصاد کشور کمک شایانی کرده است. در این راه 180 تن از پرسنل نیروی زمینی ارتش شهید شدند.

پوردستان با بیان اینکه پس از حادثه به گروگان رفتن 5 مرزبان ستاد کل نیروهای مسلح، مسئولیت مرز جنوب شرقی را به سپاه پاسداران محول کرده است، افزود: در عین حال، کار پشتیبانی بالگردی از این نیروها، بر عهده نیروی زمینی ارتش است و برای مقابله با تروریست ها، ذره ای ناتوانی احساس نمی کنیم و اگر مسئولان نظام صلاح بدانند و ملاحظات سیاسی نباشد، می توانیم آنها را در لانه هایشان به ورطه نیستی بکشانیم.


شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن