تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820757596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرایی شدن قانون مبارزه با فساد اداری بسیار مهم و ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار مرکزی: اجرایی شدن قانون مبارزه با فساد اداری بسیار مهم و ضروری است خبرگزاری پانا: استاندار مرکزی گفت: اجرایی شدن قانون مبارزه با فساد اداری و همچنین ارتقای سلامت اداری در دستگاههای دولتی استان مرکزی، بسیار مهم و ضروری است.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۵ فروردين ساعت 13:57



به گزارش خبرگزاری پانا، محمدحسین مقیمی در جلسه ستاد ارتقای سلامت نظام اداری استان مرکزی، افزود: قانون مبارزه با فساد اداری سال 1390 در مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب رسیده است و 3 سال باید به صورت آزمایشی اجرا شود و نهادینه کردن بندهای مختلف این قانون تکلیف همه مدیران و حوزه های مشمول است. وی ادامه داد: پیشگیری از موارد فساد اداری و مبارزه با جهل از قانون و تلاش برای ارتقای سلامت بدنه اجرایی کشور، از موضوعات مهم هدفگذاری شده در دولت یازدهم است. استاندار مرکزی اظهار داشت: یکی از بندهای مهم قانون مبارزه با فساد اداری تاکید بر شفاف سازی اطلاعات و تکالیف و خدمات قابل ارائه به مردم از سوی دستگاههای اجرایی است و تمامی مدیران دولتی موظف هستند براساس این قانون با اعلام مراحل هر خدمت به مردم، از هرگونه فساد و تخلف پیشگیری کنند. مقیمی تصریح کرد: یکی دیگر از بندهای مهم قانون مذکور فرهنگ سازی اسلامی و منشور اخلاق حرفه ای کارگزاران دولت است که باید براساس ابلاغ بخشنامه رسمی در مفاد آن تاکید شود. وی بیان کرد: از دیگر بندهای این قانون تکیه بر ایجاد پایگاه اطلاعات قراردادها، مناقصه ها و مزایده ها است و این امر مهم بر اساس بخشنامه و آیین نامه های اجرایی باید انجام شود. استاندار مرکزی تأکید کرد: هرگونه تاخیر، نقص در اطلاعات و یا ارائه اطلاعات خلاف واقع به مردم و مخاطبان اجرایی بر اساس قانون فساد اداری مستوجب برخورد با خاطی است که مجازات آن طیف بزرگی شامل محدودیت از خدمت در مشاغل دولتی، محکومیت حبس و جریمه نقدی را در برمی گیرد. مقیمی ابراز داشت: نظام اداری کارآمد و پاسخگو سرمایه ای مهم برای دولت است و اجرایی کردن قانون مبارزه با فساد اداری علاوه بر تسهیل در امور و بالا بردن بهره وری دستگاههای اجرایی، اعتماد عمومی و ضریب تحقق برنامه ها را نیز افزایش می دهد. وی در پایان اضافه کرد: قانون مبارزه با فساد اداری از اهمیت خاصی برخوردار است و به همین دلیل مرکز آموزش و پژوهش استانداری مرکزی باید امسال زمینه برگزاری دوره آموزشی این قانون را در تمامی شهرستانها برای مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی استان مرکزی فراهم کند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن