تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821152282




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اغراق مسئولان در مورد محصولات دانش بنيان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ فروردين ۱۳۹۳ (۱۳:۱۴ب.ظ)
برگزاري نمايشگاه فناوري دانش بنيان ايران در اربيل اغراق مسئولان در مورد محصولات دانش بنيان نخستين نمايشگاه صادارت کالا و خدمات فناوري نوين و محصولات دانش بنيان ايران در اربيل عراق برگزار مي شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، افشين کلاهي رييس مجمع تشکل هاي دانش بنيان در نشست خبري با اعلام اين مطلب اظهار داشت: مجمع تشکل هاي دانش بنيان از اواخر سال 91 فعاليت خود را آغاز کرده و در حال حاضر 25 تشکل با 2500 شرکت عضو آن هستند.
وي افزود: مهمترين هدف ما افزايش صادارت محصولات دانش بنيان ايران به بازارهاي هدف جديد و رفع معضلات کسب و کار در اين عرصه است.
رييس مجمع تشکل هاي دانش بنيان ادامه داد: برگزاري نمايشگاه در کشورهاي همجوار يکي از اقداماتي است که مي تواند دسترسي ما به بازارهاي هدف را تسهيل کند.
وي با اشاره به برگزاري نخستين نمايشگاه صادرات کالا و خدمات فناوري نوين و محصولات دانش بنيان ايران در اربيل عراق تصريح کرد: اين نمايشگاه با پرداخت 50 درصد از هزينه برگزاري از سوي معاونت علمي رياست جمهوري از 15 تا 18 ارديبهشت برگزار مي شود.

اصلاح سياست هاي حمايتي از شرکت هاي دانش بنيان
گفتني است، علي مرتضي بيرنگ معاون اموربين الملل و تبادل فناوري معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري با تاکيد بر ضرورت اصلاح سياست هاي حمايتي از شرکت هاي دانش بنيان اذعان داشت: برگزاري نخستين نمايشگاه در عراق مي تواند به ما در اصلاح سياست هاي حمايتي کمک کند.
بيرنگ خاطرنشان کرد: با ابلاغ سياست هاي اقتصاد مقاومتي از سوي مقام معظم رهبري حمايت از شرکت هاي دانش بنيان به صورت جدي تر در دستور کار ما قرار گرفته است.

نگاه پيله وري عراق به تجارت با ايران
در ادامه اين نشست مهدي نجات نيا رييس اداره بازاريابي الکترونيکي و تبليغات سازمان توسعه تجارت گفت: عراق با داشتن دومين منابع نفتي دنيا به عنوان بهترين فرصت اقتصادي براي ما و تمام کشورهاي دنيا محسوب مي وشد.
وي افزود: ايران و عراق 1400 کيلومتر مرز مشترک و 70 درصد تقارب فرهنگي دارند که بايد از اين فرصت براي رشد و توسعه روابط تجاري دو کشور استفاده کرد.
نجات نيا با بيان اين مطلب که 70 درصد از صادرات 7 ميليارد دلاري ايران به عراق از طريق کردستان عراق انجام مي شود، ابراز داشت: بغداد و 9 استان جنوبي عراق بهترين بازار براي محصولات ايران محسوب مي شوند اما 5 استان غربي عراق بازار خوبي براي ما نيستند.
وي با اشاره به تمايل عراق براي برقراري تجارت با اروپا اظهار داشت: عراقي ها به دنبال تجارت با اروپا هستند و تجارت با ايران را يک تجارت لب مرزي و پيله وري مي دانند زيرا 20 هزار قلم کالايي که ما به اين کشور صادر مي کنيم جزو محصولات بسيار ساده هستند که همه کشورها مي توانند آن را تامين کنند بنابراين بايد تجارت ايران با عراق را تقويت کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن